آرشیو خرداد ماه 1401

مرکز تهیه و تولید انواع پارچه برزنتی

فروش چادر کانتینری

۱۰ بازديد

چادر کانتینری

چادر ترانزیتی و برزنتی از نام ها ی دیگر چادر کانتینری می باشند . همانطور که می دانید چادر کانتینری در روکش کانتینر و روکش بار و کامیون کاربرد داشته و مورد استفاده می باشد و در انواع یک رو و دو رو در بازار موجود می باشد. البته کاربرد ها و مصارف دیگری هم که شامل به کار بردن در صنایع مختلف می باشد را دارد. معمولا این پارچه ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و از نفوذ آب باران به داخل جلوگیری می کنند و در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد و ضد حریق می باشد.
به طور کلی می توان گفت پارچه های چادر کانتینری که همان پارچه برزنت می باشند از نوع پارچه های مقاوم و نسوز و ضد آب می باشند.

چادر کانتینری در مصارف حمل و نقل

به طور معمول چادر کانتینری در حمل بار جاده ای بسیار پر کاربرد بوده و از آن استفاده می شود.همچنین در صنایع کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و حمل بار با قطار و همچنین برای روکش بار در صنایع مختلف دیگر مثل کشاورزی و دامپروری هم قابلیت استفاده بالایی دارد. 

خصوصیات مثبت برزنت کانتینری

جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل کانتینر، جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل کانتینر، نسوز بودن و ضد اشتعال بودن چادرها، سبکی و نصب آسان چادرهای کانتینری، قیمت پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی مناسب و ارزان، کیفیت بالای پارچه ترانزیتی برزنت و دوام و عمر طولانی محصولات برزنتی از خصوصیات برزنت ترانزیتی می باشد.

بهترین مراکز فروش برزنت ترانزیتی باید چگونه باشد؟

مراکز تولید کننده پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی در ایران تلاش می کنند تا بتوانند بهترین نوع کیفیت از محصولات خود را به بازار عرضه کنند و از این راه سود دهی خود را به دست آورند تولید پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی به جز این که در کارخانه ها تولید و پخش عمده می شوند در نمایندگی ها هم تولید و به فروش می رسند.

کاربرد های چادر برزنت کانتینری

چتر و سایبان
چادرهای مسافرتی و کمپینگ
 روکش استخرهای رو باز
 سایبان مغازه و فروشگاه
 مناسب برای انواع کاور های فضای باز
 سقف سوله
سقف انبار
سقف حیاط
سق بالکن
سقف آلاچیق کافه و سفره خانه
سقف رستوران ها
روکش استخر
کاور کولر آبی و گازی
پرده های ورودی ساختمان 
سالن های ورزشی
روکش غرفه و سازه های نمایشگاهی
روکش خیمه 

 چرا قیمت چادر کانتینری نسبتا کم می باشد؟

معمولا چادر کانتینری نسبتا قیمت مناسبی در مقابل کیفیت بالای خود دارد و مقرون به صرفه تر از انواع پارچه می باشد. اما به طور کلی  باید در نظر گرفت که خرید پارچه از فروشگاهی معتبر انجام شود تا مشکلاتی از جمله پایین بودن کیفیت و آسیب دیدگی به وجود نیاید زیرا ممکن است متریال ساخت پایین و مواد بی کیفیتی در آن توسط سودجویان به کار رود.همچنین عوامل مختلفی همچون جنس ، رنگ ، وزن ، لایه های الیاف پارچه ، ابعاد و یک رو یا دو رو بودن پارچه در قیمت چادرمی تواند  تاثیر گذار باشد . در کل همان طور که قیمت برای خریداران مهم می باشد کیفیتت هم امری مهم در مصرف چادر کانتینری می باشد.

چادر برزنت در ابعاد بزرگ

۱۰ بازديد

چادر برزنت

چادربرزنت در انواع مختلفی تولید میشود ،شرکت ایران برزنت دارای طرح های متنوعی در این بخش می باشد ، چادر برزنت در اندازه و حجم های مختلف و در جنس های متفاوت تولید میشود در شرکت ایران برزنت چادر ها با ظرفیت های متنوع موجود است که با توجه به کاربرد این چادر در مصارف خود آن ها را انتخاب میکنید، قیمت این چادر های برزنت با توجه به تعداد سفارش ، نوع برزنت، ظرفیت انتخابی، نوع کاربری متفاوت می باشد، اما با توجه به پارچه برزنت تولید شده در این شرکت این چادرها دارای قیمت مناسبی هستند برای  سفارش و انتخاب چادر برزنت مورد نیازخود با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 

چادر برزنت چیست؟

 همانطور که از نام چادر پیداست تمام چادرهای موجود در بازار از پارچه برزنت تولید میشوند، اما نوع پارچه به کاررفته در تمام چادرها متفاوت است گاهی پارچه برزنت در چادرها باید نازک و تک لایه باشد تا به راحتی بشود در کوله های مسافرتی آنهارا جا داد ، شرکت ایران برزنت با تولید پارچه تک لایه و ضد آب برزنت این چادر هارا ساخته و به فروش میرساند ، نوع دیگر چادرها چادر برزنت چند لایه است این چادر ها باید طوری باشند که هم در مقابل حرارت تحمل بالا داشته، هم اینکه بسیار مناسب آب و هوای متغییر باشند، یعنی به نوعی ضد آب ، چون گاهی در سفر و حتی در بلاهای طبیعی نیز به عنوان خانه مورد استفاده قرار میگیرد بهترین چادر برزنت در شرکت ایران برزنت تولید میشود با با بیشترین سابقه در این حوزه بهترین را ارائه میدهد برای بهترین چادر برزنت و بهترین انتخاب با ما با شماره های داخل سایت در تماس باشید.

 ساختار چادر برزنت

در چادر کانتینری یا چادر ترانزیتی یک لایه پی وی سی که ترکیب مواد پلاستیکی را دارد استفاده می شود. این ترکیبات باعث شده است که چادرهای کانتینری نسل جدید پارچه های صنعتی شناخته شده و از لحاظ استقامت بسیارباپارچه های برزنتی متفاوت باشند.

نوع دوخت پارچه برزنت از چیست؟

برزنت کاملا ضد آب و منعطف می باشد که به طبع چادر برزنت هم از جنس همان پارچه برزنت می باشد. در برخی از انواع این پارچه، از کرباس استفاده شده که در بعضی مواقع نیز پلی استر با روکش‌های مختلف استفاده می شود. این نوع کاملا ضد آب می باشد. روکش‌های به کار رفته برای پارچه برزنت  معمولا یورتان یا پلی اتیلن می باشد. گاهی اوقات جنس پارچه برزنتی که برای دوخت چادر برزنت به کار می‌رود، پنبه یا پلی استر پنبه بوده که ساختار دوم ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی به شمار می‌رود. عرض مناسب برای این نوع محصول در حدود ۱۰۰ سانتی متر الی ۲۰۰ می باشد.

مصارف چادر برزنت

•    برای تولید انواع چادر نظامی
•    تولید چادر هلال احمر برای حوادث
•    چادر برای زنبورداری
•    انواع چادر خیمه‌ای
•    چادرهای گنبدی
•    چادر هیئتی
•    چادر روکش کالا

چادر مسافرتی مرغوب

۱۱ بازديد

چادر مسافرتی 

پارچه های چادر مسافرتی های موجود در بازار اکثرا ضد آب می باشند و انواع مختلی دارند مانند هیتاچی،آکسفورد،پشت نقره،نقره کره،برنو،گرتکس و… می باشند.یکی از معایب چادر مسافرتی تهویه نامناسب درون چادر ضدآب می باشد.درون چادر ضدآب بدلیل اینکه منافذ پارچه بسته می باشد تهویه مناسبی انجام نمیگیرد که بعد از چند دقیقه ماندن درون چادر به علت دم وبازدم مرطوب و خیس میگردد که تنفس را برای مسافر سخت می نماید.تولیدی ایران برزنت با اضافه نمودن پنجره ایی در قسمت بالای چادر مسافرتی تهویه درون چادر را تا 80% بهبود داده است.در واقع ما یک هواکش بسیار مناسب به چادر اضافه نموده اییم.
 

مزایای چادر مسافرتی تولیدی ایران برزنت

•    استفاده سرزیپ فلزی دودسته در قسمت درب
•    استفاده از سرزیپ فلزی در قسمت پنجره
•    استفاده از مرغوبترین حریر موجود در بازار در قسمت درب و پنجره چادر مسافرتی
•    استفاده از نخ2/20(نخ بادوام)
•    استفاده از فنر با استقامت
•    لیفه های ابریشم برای محافظت از فنر چادر
•    طوفان گیر
•    کاور مناسب
•    کیف درون چادرمسافرتی
•    استفاده از پارچه مرغوب
•    کف سفارشی
•    دوخت زیبا و بی نقص

سرزیپ چادر مسافرتی

در هر چادر مسافرتی حداقل 10 تا 14عدد سرزیپ استفاده میگردد.که باید این سرزیپ ها حتما از جنس مرغوب و فلزی باشند.برای باز وبسته شدن پنجره از سرزیپ یک دسته و برای بازو بسته کردن درب چادر و حریر از سرزیپ دودسته استفاده میگردد که یک دسته سرزیپ درون چادر و یک دسته سرزیپ قسمت بیرون چادر قرار میگیرد تامسافر یا گردشگر به راحتی بتواند هم از درون چادر مسافرتی و هم بیرون چادر درب را به راحتی باز یا بسته نماید.

حریر یا تور پنجره

در قسمت درب و پنجره چادر مسافرتی برای جلوگیری از ورود حشرات به درون چادر و تهویه مناسب باید از حریر استفاده شود .حریر یا تور پنجره باید بافتهای ریزی داشته باشد که به ریزترین حشره ها هم اجازه ورود به درون چادر مسافرتی را ندهد.و بعد از چند بار بازو بسته نمودن چادر،حریر آسیب نبیند.ما در چادرهای ایران برزنت از بهترین حریر موجود در بازار استفاده می نماییم.پنجره های چادر  را گاه هواکش چادر می نامند.

فنر یا اسکلت چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری به علت نصب آسان وسریع مورد استقبال گردشگران ومسافران قرار گرفته است.این چادر را گاه چادر مسافرتی اتوماتیک نیز می نامند.اسکت این چادر از فنر می باشد که باید نسبت به وزن چادر انتخاب شود یعنی هر چه چادر بزرگتر می شود باید از فنر قویتر استفاده نمود و این یکی از نکات مهمی است که در تهیه چادر مسافرتی حائز اهمیت می باشد و عموم مردم به این نکته توجهی نمی نمایند.اگر فنر قوی و لیفه فنر از جنس مرغوب نبوده و در محیط باز با ورزش باد ملایم چادر خم گردیده و ممکن است چادر آسیب ببیند

چادر مسافرتی فنری

در صورتی که دوست دارید ارتفاع چادر شما حداقل 2 متر یا بیشتر باشد حتما به سراغ این مدل بروید زیرا آن ها از ارتفاعات بالایی برخوردار هستند  و حتما مشخص کنید که این چادر را برای چند نفر میخواهید . این چادر محصول کشور ایران است و کاملا در ایران دوخته و پرداخته میشود . در این مدل چادر مسافرتی سعی کرده اند که از بهترین پارچه ی برزنتی استفاده کنند و از بهترین میله استفاده کنند و از بهترین پشه بند نیز استفاده شود تا دوام و کارایی بالایی داشته باشد . دور تا دور آن را بر پایه ی فنر تسمه کشی شده ساخته شده اند که این سبب شده است که  این چادر از دوام و کیفیت بالایی برخوردار شود . تایمی که باید برای باز و بسته کردن آن صرف کنید فقط یک دقیقه است . قطر دایره ی آن حدودا 80 سانت تا 100 سانت است و وزن بسته بندی آن از 6 تا 10 کیلوگرم است .

چادر مسافرتی یک نفره

۱۰ بازديد

چادر مسافرتی 

اگر به یک سفر کمپینگ آخر هفته می روید ،  مهم است که همه چیزهای ضروری را بسته بندی کنید.با این حال، مهمترین قطعه مورد نیاز شما یک چادر است.اگر شما عاشق طبیعت هستید، اما خانواده و دوستانتان دوست ندارند، احتمالاً به یک چادر بزرگ نیاز نخواهید داشت.بهترین راه حل برای کسانی که به تنهایی سفر می کنند و کسانی که دوست ندارند فضای خواب مشترک داشته باشند، چادر مسافرتی یک نفره است.
چادر مسافرتی یک نفره ، یک چادر کوچک است و فقط برای یک نفر قابل استفاده است.کمپینگ انفرادی راهی عالی برای پاکسازی ذهن و ورود شما به دنیای ماجراجویی است.فرض بر این است که رایج ترین کاربران چادر یک نفره ، کوهنوردان باشند.این حقیقت دارد ، زیرا چادر شما به شما آزادی می‌دهد که یک شب بیرون بمانید، از منظره‌ لذت ببرید و همانطور که همه میدانید ، این ارزان‌ترین گزینه برای خواب در هر جای دنیا خواهد بود.

فروش چادر مسافرتی

چادرهای یک نفره بسیار پرطرفدار هستند و یکی از دلایل آن قیمت بسیار در دسترس آنهاست.تعجب نکنید اگر یکی از آنها را در محله خود دیدید که در حیاط شخصی برپا شده است.این چادرهای کوچک اغلب به عنوان یک چادر بازی برای بچه ها یا آماده کردن بچه ها در سبک زندگی کمپینگ استفاده می شوند.
قبل از اینکه چادر یک نفره تهیه کنید، باید در مورد آنچه که به آن نیاز دارید فکر کنید ، زیرا اگر برای سفرهای کمپینگ آخر هفته در سطوح صاف یا برای پیاده روی چند روزه باشد، تفاوت زیادی در نوع چادر وجود دارد.نیاز شما قیمت چادر مسافرتی و همچنین کیفیت آن را مشخص می کند.

خرید چادر مسافرتی 

چادر مسافرتی مهم ترین ابزار در لیست چیزهایی است که باید در کمپینگ به همراه داشته باشید.اگر یک کوله گرد باتجربه هستید ، از خرج کردن بیشتر دریغ نکنید ، زیرا یک چادر باکیفیت شب های زیبای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.شما می توانید گزینه ارزان تری تهیه کنید ، اما حواستان باشد که طبیعت زیبای اطراف ما گاهی اوقات می تواند بسیار غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین بهتر است یک چادر با کیفیت بخرید تا اینکه وقتی خیلی دیر شده پشیمان شوید.
اما وقتی بودجه تان کم است، چطور؟حتی برای این هم راه حلی وجود دارد.معمولاً می‌توانید چادر خود را در هر فروشگاه لوازم ورزشی خریداری کنید، اما برای قیمت‌های ارزان‌تر می‌توانید به جستجوی آنلاین بپردازید.با این وجود اگر تجربه زیادی ندارید، کار مشکلی است و اگر موردی را انتخاب کردید که مناسب شما نباشد، برگشت دادن آن احتمالاً دشوارتر خواهد بود.

مزایای چادر مسافرتی یک نفره

•    چادرهایی که برای یک نفر ساخته شده اند بسیار سبک هستند.وزن معمولی 3 پوند است.
•    راه اندازی چادر خود را می توان تنها در چند دقیقه با حداقل سهولت انجام داد.
•    خوابیدن در این چادرها بسیار راحت است.
•    چادر یک نفره بسیار کوچک است و می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید.
•    قیمت عالی آن مزیت بسیار بزرگی است.

خرید چادر مسافرتی کودک

۱۱ بازديد

چادر مسافرتی کودک

دنیای بچه ها دنیای دوست داشتنی است، همه ما زمانی در این دنیا زندگی کرده ایم. کودکان معمولا علاقه زیادی به بازی در کلبه دارند، و وقتی به مهمانی هم می روند، مدت زیادی را در خانه هایی که برای خود ساخته اند سپری می کنند. کمتر کسی پیدا می شود که در دهه شصت به وسیله چادر نماز مادر و چند بالش برای خود خانه نساخته باشد. امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی به کمک ما آمده تا با خرید چادر بازی کودک به این چالش چند ساله پایان دهیم و در عرض چند ثانیه برای کودک خود چادر مسافرتی کودک برپا کنیم تا در داخل آن به بازی بپردازد.

چادر مسافرتی در سفر

کسانی که اهل گشت‌وگذار و سفر هستند، می‌دانند که چادر مسافرتی یکی از وسایل موردنیاز برای سفر است. سفر و گردش آمادگی می‌خواهد فرقی نمی‌کند که یک پیک‌نیک یک‌روزه به اطراف شهر باشد و یا یک سفر کوتاه به دل طبیعت و یا کویرگردی باشد، در هر شرایط و با هر هم‌سفری شما باید در سفر احساس آرامش کنید.

انواع چادر مسافرتی

چادرهای متری: این چادرها سنگین‌ترین و حجیم‌ترین نوع چادر هستند که برای ساحل دریا و یا جاهایی که دمای آن بسیار پایین است، مناسب هستند. قیمت این نوع چادرها در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی ارزان‌تر است. چادرهای ساحلی هم در این دسته قرار می‌گیرند.
چادرهای عصایی: این مدل چادرهای به نسبت چادرهای متری، حرفه‌ای‌تر هستند و سبکی خاصی دارند. اصولاً پایه‌های این نوع چادرها، فایبرگلاس است و برای کوهنوردی و صحرانوردی مناسب هستند. از مزایای این نوع چادرها، برپایی و نصب و بستن بسیار سریع آن‌هاست، به همین دلیل برای هایکینگ، کمپینگ و اسکان‌های موقت مناسب‌اند. چادرهایی صحرایی در این دسته‌اند.

چادر مسافرتی خوب 

برای جواب به این سؤال، باید بدانیم که هدف ما از استفاده از چادر چیست؟ استفاده از چادر برای کمپینگ است و یا کارهای هلال‌احمر؟ با توجه به این موارد، می‌توان گفت که انواع چادرهای مسافرتی وجود دارد، مثل متری، عصایی، اتوماتیک و...

طریقه‌ی شستن چادر مسافرتی 

برای شستن چادر مسافرتی به ابزار و وسایل خاصی نیاز نیست و تنها با یک ماده‌ی شوینده‌ی ملایم، آب ولرم و اسفنج یا پارچه‌ی نرم می‌توان این چادر را شست. توجه داشته باشید، چون‌که جنس این چادرها از نایلون است، نباید از شوینده‌های قوی مثل صابون‌های اسیدی و سفیدکننده‌ها استفاده کرد، زیرا لایه‌ی محافظتی روی چادر را از بین برده و باعث آسیب به چادر می‌شود. در ابتدا باید نواحی لکه‌دار چادر را تمیز کرده و درنهایت چادر را به‌طورکلی بشوییم. برای از بین بردن لکه‌های چربی، باید از روغن‌های معدنی که حاصل نفت خام هستند، با دقت تمام استفاده کنیم.

چادر مسافرتی اتوماتیک 

مدل‌های اتوماتیک چادرهای مسافرتی، برای کسانی مناسب است که حوصله‌ی باز و بسته کردن چادرها را نداشته باشند. درواقع برای ساخت ای نمونه، دو ساختار قدی و عصایی چادرهای مسافرتی را باهم ترکیب کرده‌اند...برای یادگیری نحوه‌ی اتصال و زدن آن، می‌توان فیلم آموزشی آن را در اینترنت مشاهده کرد.
 

پارچه برزنت در مهرشهر کرج

۱۰ بازديد

پارچه برزنت

مهمترین موردی که در هنگام خرید پارچه برزنت باید مورد توجه مشتریان قرار بگیرد نوع دوخت و جنس پارچه است. اگر نوع دوختی که برای برزنت استفاده شده مناسب نباشد کم کم در اثر بادهای شدید و قرار گرفتن در فضای باز خراب شده و آسیب میبیند.  دوخت پارچه برزنت به قدری سرسخت باشد که تحمل  فشار کششی حداقل ۱۰ تن را داشته باشد و خود  پارچه دچار آسیب دیدگی نشود. دوخت آن نیز باید به قدری پایدار باشد باشد که به راحتی به پارچه چسبیده و پاره نشود. 
دوختی که درز نداشته باشد و در برابر عوامل محیطی مقاوم و سرسخت باشد بهترین نوع دوخت بوده و معمول ترین نوع آن زیگزاگی میباشد.این نوع دوخت درز های برزنت را به طور عالی پوشش داده و از ورود آب به درون آن جلوگیری میکند.

روند تولید پارچه برزنت

پارچه های برزنتی با توجه به تعداد لایه های نخ که در روند تولید استفاده می‌ شود به چند گروه برزنت های سنگین و سبک تقسیم بندی می گردند. در تولید این پارچه ها از نخ‌ های چند لایه استفاده می‌ شود که هرچه تعداد لایه های نخ بیشتر باشد در نتیجه پارچه ها از ضخامت و استحکام بالاتری برخوردار شده است.
 در روند تولید پارچه های برزنتی معمولا از الیاف پنبه و پلی استر و کرباس استفاده می شود. پارچه های برزنتی از نخ‌ های یک لا تا شش لا در کارخانجات تولید می‌ شوند پارچه ها به شکل کاملا ضد آب تولید می شوند و به راحتی در برابر فشار ۱۰۰۰ میلی ‌لیتر آب هیچ گونه رطوبتی را از خود عبور نمی دهند. 
انواع مختلفی از پارچه های برزنتی تولید می شوند که هرکدام کاربردهای متنوعی دارند. در بخش‌ های مختلفی از بیمارستان ها از پارچه های برزنتی ضد آب کاملا آنتی باکتریال استفاده می شود در تولید برخی از لباس های ورزشی از پارچه های برزنتی مناسب می باشند. 
برای تهیه انواع  کاور و روکش کولر آبی انواع سایبان، چترهای تفریحی و چادرهای مسافرتی  و روکش استخرهای روباز جزء اولین انتخاب ها قرار می‌ ‌گیرد. در کارخانجات هم برای  روکش و محافظ سوله ها و سقف های موقت از بهترین گزینه ها است.

قیمت ها در پارچه برزنت

عاملی که  تعیین کننده قیمت است متراژی است که قصد دارید خریداری کنید و مسلم است که هر چه متراژ مورد نظر بیشترباشد قیمت هم به مراتب بالا تر میرود. قیمت پارچه های رولی و متری با پارچه های آماده و حلقه شده باهم یکسان نمی باشند.<

خرید چادر برزنتی هیئت

۱۱ بازديد

چادر برزنتی هیئت

مجموعه ایران برزنت با سالها سابقه ی درخشان در زمینه تولید  انواع پارچه برزنت  و چادر های مسافرتی همچنین تولید انواع برزنت هیئتی ، و با بهره گیری از بهترین متریال و بروز ترین دستگاه ها از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان چادر برزنت هیئتی در سطح استان تهران و همچنین در سطح کشور می باشد. برای سفارش دوخت چادر برزنتی هیئت با مشاوین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید

 09125696395 | 02165244370  |  09129150737

چادر برزنتی هیئت چیست

چادربرزنت هیئت درواقع نوعی از پارچه برزنت است که برای برپایی عزاداری ها در فضای باز یا برپایی ایستگاه های صلواتی یا  در چاپ بنرها مورد استفاده قرارمی گیرد. همچنین این برزنت کاربرد های مختلف دیگری اعم از برپایی نمایشگاه های موقت  و مواردی از این قبیل دارد. مجموعه ایران برزنت  با  کادری مجرب یکی از بهترین تولید کنندگان چادر برزنت هیئتی در کلیه مناطق کشور می باشد.
 
چادر برزنتی هیئت   خرید چادر برزنتی هیئت
 
 

ویژگی های چادر برزنتی هیئت 

چادر برزنت های هیئت  معمولا از دوطرف  با روکش پلی اتیلن پوشانده می شوند و از استحکام ومقاومت نسبتا خوبی برخوردار هستند و در برابر نفوذ آب و رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و اشعه های مضر آفتاب مقاوم می باشند. ازدیگر ویژگی های چادر برزنت هیئتی میتوان به ضد آتش بودن آن ها اشاره نمود همچنین این چادر ها در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاومت خوبی دارند، ضد سرما، انعطاف پذیر و سبک هستند به همین دلیل برپایی  و جمع کردن آنها آسان است. چادر برزنتی هیئت همانند انواع دیگر از لایه های مختلف و در کیفیت های مختلف تولید می گردد و باید کارایی لازم دربرابر نفوذ سرما و گرما را داشته باشد چرا که برپایی هیئت های مختلف در ایام تاسوعا و عاشورا ممکن است روزها  به طول بیانجامد و باید آرامش عزاداران در سرما و گرما حفظ شود .

کاربرد چادر برزنتی هیئت

از چادر برزنت هیئت علاوه بر موارد یاد شده  میتوان در انبار ها، کامیون ها،ساخت و ساز ، اسکله های بنادر و در شرکت های مختلف استفاده نمود. همچنین میتوان در برخی از نمایشگاه های موقت کتاب از این محصول بهره برد مجموعه ایران برزنت با ارائه بهترین چادر های برزنتی هیئت در خدمت شما مشتریان گرامی بوده  و آماده ارائه خدمات در سطح تهران و کلیه نقاط  کشور است.

خرید چادر برزنتی هیئت 

عوامل زیادی بر قیمت  چادر برزنت هیئتی تاثیر میگذارد همچون کیفیت، ضخامت، ابعاد و اندازه ، میزان مقاوم در برابر آب و حرارت و... . مجموعه ایران برزنت با عنوان بهترین تولید کننده چادر برزنت هیئتی و تمامی محصولات مشابه ، ارائه دهنده چادر برزنت هیئتی با بهترین قیمت و کیفیت  در سطح کشور بوده و آماده همکاری و عقد قرارداد با نمایندگی های سراسر کشور بصورت فروش عمده همچنین فروش اینترنتی برای دیگر هموطنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد . شما مشتریان گرامی می توانید در صورت داشتن هرگونه  سوال و ابهام در رابطه با خرید چادربرزنت هیئتی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما مشاوره لازم در خصوص انتخاب وخرید بهترین و با کیفیت ترین چادر برزنت هیئتی را به شما داده و شما را در این امر راهنمایی کنند.

چادر برزنتی ارزان هیئت 

دوخت چادر برزنتی هیئت 

قیمت پارچه برزنت

۱۰ بازديد

پارچه برزنت

پارچه های برزنتی از دیربازتا به امروز به عنوان ضخیم ترین پارچه معروف میباشد و در بین مردم عادی به عنوان پارچه چادروباربند معروف میباشد این چادر ها در قدیم فقط به رنگ خاکی و سبز موجود بود امروزه تنوع رنگی بالایی در دوخت این پارچه ها به کار گرفته شده است .شرکت ایران برزنت از دیرباز تا به امروزبا تولید این پارچه های پر کابرد سابقه ایی طولانی داشته است این پارچه ها در قدیم بیشتر برای سنگرهاو چادر های جنگی استفاده میشد به همین علت دارای رنگ خاکی بود تا از دید دشمن در مکان های جنگی محفوظ بماند.اما امروزه رنگ های متنوعی میباشد که حتی چادرهای مسافرتی و چادرهای کانتینری نیز که از این پارچه ها استفاده میکنند دارای تنوع رنگی بالایی است و که حتی در دید مردم عادی نیز این چادر ها جذب کننده هستند .با توجه به متراژ مورد تقاضا و نوع کاربرد و استفاده پارچه و همچنین تک و عمده خریدن این پارچه ها قیمت آنها متغییر است و تغییر میکند اما در شرکت ایران برزنت قیمت این پارچه ها بسیار ارزان و به صرفه میباشد.

کاربرد پارچه برزنت

از انواع پارچه برزنت می توان در صنایع مختلف استفاده نمود به عنوان مثال برای محافظت از دستگاههای بزرگ در کارخانه ها می توانید از روکشهای برزنتی استفاده کنید، این کار مانع آسیب رساندن و جمع شدن گردوغبار بر روی دستگاههای برقی میشود. از طرفی استفاده از پردههای برزنتی در کارگاهها مانع از پخش شدن ریزگردهای حاصل از فرایند صنعتی و آسیب زدن به گیاهان یا ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد میشود.هنگام ارسال محصولات کارخانه میتوان از روکشهای برزنتی با آرم کارخانه برای پوشاندن محصولات استفاده کرد. این کار علاوه بر اینکه از محصول ما در برابر نوسانات جوی ، گردوغبار و تابش آفتاب محافظت میکند، میتواند تبلیغی خلاقانه برای محصولات باشد.از دیگر کاربردهای برزنت، روکش مربوط به کنترل پنل های برقی است که متناسب با شکل ظاهر، محل کلیدها و تهویه و .. تولید میشود. به این ترتیب از دستگاه محافظت کرده و مشکلی در استفاده از آن ایجاد نمیکند.پوشش لوله های PVC به وسیله پارچه های برزنتی، لوله ها را از آسیب‌های بیرونی محافظت میکند و دردسرهای ناشی از تعویض آن را کاهش میدهد. برزنت نسوز به عنوان نوعی عایق گرما در صنایع ریخته گری و ساختمانی کاربرد زیادی دارد.. ما در گروه تولیدی ایران برزنت انواع پارچه برزنت ارزان و با کیفیت را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم.
قیمت پارچه برزنت

خرید پارچه برزنت

ما ایرانی ها از آن جا که تمایل زیادی به تفریح و گشت و گذار داریم اغلب تمام وسایل و تجهیزات سفر را نیز مهیا می کنیم یکی از وسایل ضروری برای سفرهای دور و نزدیک،چادر مسافرتی می باشد. چادر مسافرتی از انواع پارچه برزنتی با مقاومت بالا طراحی و تولید می شود که عمر مفید مطلوبی نیز دارند. همانطور که می بینید بیشتر از آنچه که تصور می کنیم پارچه برزنت در زندگی روزمره ما نقش دارد حال آنکه چقدر از آن غافل هستیم . با خرید پارچه برزنت مناسب می توان از کارایی و البته عمر مفید وسیله مد نظر خاطر جمع باشیم.

فروش پارچه برزنت

پارچه ها انواع مختلفی دارند که براساس جنس و نوع کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود. گروه ایران برزنت مرکز فروش پارچه برزنت آماده ی ارائه انواع پارچه های برزنتی با کیفیت خدمت شما عزیزان می باشد برای خرید بهترین پارچه برزنت با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

پارچه برزنت ارزان

محصولات

۱۵ بازديد

محصولات

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی


 

چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی


 

روکش استخر

روکش استخر


 

سقف سوله

روکش سوله (سیلو و انبار)


 

سازه

سازه های پارچه ای ضد آب


 

کاور لوازم صنعتی

روکش لوازم صنعتی


 

پارچه کانتینری

پارچه کانتینری


 

پارچه برزنتی

پارچه برزنتی


 

چادر برزنتی

چادر برزنتی


 

سازه کششی

سازه کششی


 

سیار

آلاچیق سیار برزنتی


 

کانتینری

چادر کانتینری