قیمت پارچه ترانزیتی

مرکز تهیه و تولید انواع پارچه برزنتی

قیمت پارچه ترانزیتی

۴ بازديد

پارچه ترانزیتی

پارچه های برزنت در انواع مختلفی وجود دارند که یکی از آن ها پارچه برزنت ترانزیتی یا پارچه کانتینری می باشد که به عنوان مشمع کانتینری به کار رفته و شناخته شده می باشند. روکش بار، چادر ترانزیتی، پارچه نسوز کانتینری، روکش کانتینری، برزنت ترانزیتی و برزنت کانتینری از انواع مختلف آن بوده و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند.

مزایای پارچه برزنت ترانزیتی

از مزایای این پارچه به ضد آب بودن و نسوز بودن آن می توان نام برد.به طور کلی ساختار تشکیل دهنده پارچه برزنت ترانزیتی پارچه های پنبه ای یا فلمنت می باشد وبه این علت انعطاف پذیری بالایی هم دارند که در بازار در دو مدل پارچه برزنتی ترانزیتی یک رو و پارچه برزنتی ترانزیتی دو رو قابل مصرف می باشند. 
پلی استر یکی دیگر از متریال های ساخت این نوع پارچه ها می باشد که باعث براق شدن آن و طول عمر بالای آن می گردد و موجب کاربرد های گوناگون در صنایع مختلف می شود.
 همچنین استفاده از الیاف مصنوعی و فرآورده های نفتی مانند پلی اتیلن و پی وی سی در ساختار پارچه ترانزیتی آن را ضد آب کرده و فرسایش آن در طول زمان را کم می کند به طوری که این مواد میزان دفع رطوبت را در پارچه زیاد کرده و از نفوذ آب در آن جلوگیری می کند.

ویژگی های پارچه ترانزیتی 

•    قابلیت شستشوی آسان و سریع
•    ضد آب بودن و ضد حریق بودن
•    مقاوم در برابر مواد شیمیایی مختلف و اسیدها
•    دوام مناسب در شرایط جوی مختلف
•    برقرار کردن امنیت مناسب برای محصولات
•    دارای رنگ بندی متنوع و کاربردی
•    مقاوم در برابر تغییرات دمایی 
•    مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش
•    اسان بودن  نصب و جمع کردن
•    دوام در مقابل کاهش و افزایش دما

مقاومت در پارچه ترانزیتی    

ویژگی ها و معیار هایی  که تعیین کننده قیمت در پارچه های ترانزیتی بوده و در نظر گرفته می شوداین است که این پارچه ها باید بتوانند مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی از جمله شرایط جوی و آب و هوایی و استحکام در برابر مواد شیمیایی مختلف داشته باشند که این موضوع مستلزم به کار بردن مواد اولیه با کیفت بالا در ساختار اولیه آن می باشد.همچنین می توان گفت عواملی چون شرکت تولیدکننده آن، ابعاد و متراژ مناسب ، وزن گرمی پارچه در هر متر مربع، تعداد لایه های آن و نوع پارچه به کار رفته در قیمت آن موثر می باشد.

انواع پارچه برزنت ترانزیتی

مدل های دو رو در پارچه های ترانزیتی مستحکم تر از نوع یک رو ی آن می باشد و دوخت آن ها با لایه های چرم مصنوعی است. معمولا بیشتر در بخش بار ماشین‌های سنگین از پارچه‌های ترانزیتی به دلیل مقاومت بالا از مدل های دو رو استفاده می شود.در مقابل برای دوخت چادر مسافرتی، سایبان‌ها و کالسکه از پارچه های یک رو که مناسب این موارد می باشند استفاده می شود.
در واقع کار برد های پارچه ترانزیتی شامل روکش محصولات کشاورزی و کالاهای مختلف،روکش کاور بعضی از اجناس قابل آسیب دیدن در انبارها،روکش سقف ساختمان ها و خانه ها،دوخت انواع سایبان ها و چادرهای مسافرتی و کمپینگ و در آخر به کارگیری در ساختار کالسکه و چتر می باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.