آرشیو مهر ماه 1401

مرکز تهیه و تولید انواع پارچه برزنتی

قیمت پارچه ترانزیتی

۴ بازديد

پارچه ترانزیتی

پارچه های برزنت در انواع مختلفی وجود دارند که یکی از آن ها پارچه برزنت ترانزیتی یا پارچه کانتینری می باشد که به عنوان مشمع کانتینری به کار رفته و شناخته شده می باشند. روکش بار، چادر ترانزیتی، پارچه نسوز کانتینری، روکش کانتینری، برزنت ترانزیتی و برزنت کانتینری از انواع مختلف آن بوده و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند.

مزایای پارچه برزنت ترانزیتی

از مزایای این پارچه به ضد آب بودن و نسوز بودن آن می توان نام برد.به طور کلی ساختار تشکیل دهنده پارچه برزنت ترانزیتی پارچه های پنبه ای یا فلمنت می باشد وبه این علت انعطاف پذیری بالایی هم دارند که در بازار در دو مدل پارچه برزنتی ترانزیتی یک رو و پارچه برزنتی ترانزیتی دو رو قابل مصرف می باشند. 
پلی استر یکی دیگر از متریال های ساخت این نوع پارچه ها می باشد که باعث براق شدن آن و طول عمر بالای آن می گردد و موجب کاربرد های گوناگون در صنایع مختلف می شود.
 همچنین استفاده از الیاف مصنوعی و فرآورده های نفتی مانند پلی اتیلن و پی وی سی در ساختار پارچه ترانزیتی آن را ضد آب کرده و فرسایش آن در طول زمان را کم می کند به طوری که این مواد میزان دفع رطوبت را در پارچه زیاد کرده و از نفوذ آب در آن جلوگیری می کند.

ویژگی های پارچه ترانزیتی 

•    قابلیت شستشوی آسان و سریع
•    ضد آب بودن و ضد حریق بودن
•    مقاوم در برابر مواد شیمیایی مختلف و اسیدها
•    دوام مناسب در شرایط جوی مختلف
•    برقرار کردن امنیت مناسب برای محصولات
•    دارای رنگ بندی متنوع و کاربردی
•    مقاوم در برابر تغییرات دمایی 
•    مقاوم در برابر نور خورشید و اشعه ماورا بنفش
•    اسان بودن  نصب و جمع کردن
•    دوام در مقابل کاهش و افزایش دما

مقاومت در پارچه ترانزیتی    

ویژگی ها و معیار هایی  که تعیین کننده قیمت در پارچه های ترانزیتی بوده و در نظر گرفته می شوداین است که این پارچه ها باید بتوانند مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی از جمله شرایط جوی و آب و هوایی و استحکام در برابر مواد شیمیایی مختلف داشته باشند که این موضوع مستلزم به کار بردن مواد اولیه با کیفت بالا در ساختار اولیه آن می باشد.همچنین می توان گفت عواملی چون شرکت تولیدکننده آن، ابعاد و متراژ مناسب ، وزن گرمی پارچه در هر متر مربع، تعداد لایه های آن و نوع پارچه به کار رفته در قیمت آن موثر می باشد.

انواع پارچه برزنت ترانزیتی

مدل های دو رو در پارچه های ترانزیتی مستحکم تر از نوع یک رو ی آن می باشد و دوخت آن ها با لایه های چرم مصنوعی است. معمولا بیشتر در بخش بار ماشین‌های سنگین از پارچه‌های ترانزیتی به دلیل مقاومت بالا از مدل های دو رو استفاده می شود.در مقابل برای دوخت چادر مسافرتی، سایبان‌ها و کالسکه از پارچه های یک رو که مناسب این موارد می باشند استفاده می شود.
در واقع کار برد های پارچه ترانزیتی شامل روکش محصولات کشاورزی و کالاهای مختلف،روکش کاور بعضی از اجناس قابل آسیب دیدن در انبارها،روکش سقف ساختمان ها و خانه ها،دوخت انواع سایبان ها و چادرهای مسافرتی و کمپینگ و در آخر به کارگیری در ساختار کالسکه و چتر می باشد.

خرید پارچه برزنت شمعی

۷ بازديد

پارچه برزنت 

برزنت شمعی یکی از انواع پارچه برزنت است که در سال های اخیر به دلیل نیاز بسیاری از مشاغل و صنایع تولید شده است زیرا برخی از صنایع پارچه هایی با مقاومت بالا و همچنین ضخامت مناسب و انعطاف پذیری خوب نیاز داشتند به همین سبب کارخانجات تولیدکننده برای رفع نیاز این صنایع با کمک گرفتن از الیاف پنبه و پلی استر اقدام به تولید پارچه های برزنت شمعی کرده اند.

روند تولید پارچه برزنت شمعی

در روند تولید این پارچه از نخ های یک لا تا شش استفاده نموده اند و همه ما می دانیم که به کارگیری نخ یک لا برای تولید این پارچه کمترین ضخامت را به دنبال دارد، اما استفاده کردن از نخ شش لا بیشترین ضخامت را به وجود می آورد.
با وجود تنوع بالای این پارچه هستند می توان متناسب با نیاز خود این پارچه ها را انتخاب کرد، از آنجا که پارچه های برزنت شمعی در تنوع بالای رنگ بندی وجود دارد دیگر نگران انتخاب رنگ مناسب نخواهید بود.
به طور کلی پارچه های برزنتی بر اساس کیفیت مواد اولیه و همچنین میزان استفاده از این مواد در چندین دسته و گروه وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی های خاص می باشد .

به طور کلی برخی از ویژگی ها در تمامی این پارچه ها مشترک است که عبارتند از

•    مقاومت بسیار خوب در برابر نور خورشید و اشعه های مضر آفتاب
•    داشتن انعطاف پذیری بیشتر نسبت به سایر برزنت های دیگر
•    قابلیت کشسانی نسبتاً مناسب در مقایسه با انواع برزنت ها
•    لطافت بیشتر این پارچه و ضخامت کمتر آن به نسبت سایر پارچه های برزنت
•    مقاومت خوب در برابر نفوذ آب و رطوبت
•    مقاوم در برابر هر گونه آلودگی و کپک زدگی
•    نداشتن بوی بد در صورت قرارگیری در معرض رطوبت به مدت طولانی

اصلی ترین مصارف پارچه برزنت شمعی

•    تولید انواع چادر های مسافرتی

از این پارچه در تولید و دوخت انواع چادر های مسافرتی به دلیل انعطاف پذیری بالا استفاده می شود و به آسانی می توان چادرهای دو نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و حتی چادرهای گروهی را نیز از این پارچه‌ ها تولید کرد.

•    تولید انواع ملزومات سفر

به غیر از چادر موارد دیگری مانند کیسه های خواب، میز و صندلی های برزنتی تاشو و سبدهای مناسب برای قرار داردن لوازم سفر و پیک نیک و بسیاری از موارد دیگر نیز وجود دارد که جزء ملزومات سفر محسوب می شود، به همین جهت به آسانی می ‌توان از این پارچه در جهت تولید این محصولات نیز استفاده نمود.

•    برای تولید کیف و کفش

از این پارچه برای تولید انواع کیف، کوله پشتی و همچنین کفش های مخصوص کوهنوردی و ورزشی استفاده می شود زیرا کاملاً ضد آب است و به آسانی می ‌توان از این لوازم در شرایط خاص آب و هوایی نیز استفاده نمود.

•    تولید البسه کوهنوردی

جزء پارچه های انعطاف پذیر و مقاوم و مستحکم است که برای دوخت انواع کاپشن، سرهمی، کاور مناسب برای استفاده در مسافرت و کوهنوردی است؛ زیرا در عین سبک بودن، ضد آب هم می باشد.

•    تولید روکش اتومبیل

برای ماشین های سواری لازم است تا از روکش های محافظتی استفاده شود و در زمانی که ماشین مورد استفاده قرار نمی گیرد در برابر آفتاب و آسیب های احتمالی و همچنین فضولات پرندگان از ماشین محافظت کرد، که این پارچه به عنوان مناسب ترین محصول می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

لیست قیمت پارچه برزنت

۳ بازديد

پارچه برزنت

لیست قیمت پارچه برزنت در بازار با توجه به نوع و کیفیت آن تعیین می گردد. برای خرید عمده برزنت ارزان و درجه یک، به مرکز آنلاین ارائه دهنده انواع مختلف پارچه برزنتی در ضخامت و عرض های گوناگون مراجعه نمایید.
چه شناختی از پارچه برزنتی دارید
همه ما هنگامی که نام پارچه های برزنتی را در دور و اطراف خود می شنویم ناخود آگاه تجسمی از یک نوع پارچه با بافت ضخیم و مستحکم در ذهنمان نقش می بندد.
در این مقاله می خواهیم به طور مفصل انواع پارچه های برزنتی را به همراه خصوصیات و کاربردهایشان شرح دهیم و در انتها شما را از لیست قیمت برزنت در بازار مطلع نماییم.
گفتنی است که امروزه پارچه های صنعتی که در کارخانجات نساجی داخل کشور تولید می شوند در رده کاربردی ترین ها و پرفروش ترین های بازار ایران قرار دارند. یکی از این پارچه ها پارچه برزنتی می باشد.
تار و پود برزنت متشکل از الیاف طبیعی پنبه و الیاف پلی استر بوده که این بافت فوق العاده، ویژگی های بی نظیر و منحصر به فردی به پارچه بخشیده است.
 

کاربرد پارچه های برزنتی 

•    جنس ضخیم و محکم
•    دوام بالا و عمر طولانی
•    ضد آب و رطوبت
•    وزن سبک و انعطاف پذیری خوب
•    مقاوم در برابر آفتاب شدید و نور مستقیم
•    مقاوم در برابر ضربه، فشار یا اشیای نوک تیز و برنده
•    قابلیت برش و دوخت
•    طرح ها و رنگ های متنوع
•    مناسب بودن قیمت برزنت

مرکز ارائه دهنده برزنت درجه یک و ارزان قیمت

همانطور که می دانید حضور دلالان و واسطه ها در بازار عمده فروشی پارچه های برزنتی موجب شده تا خرید رول برزنت با قیمت مقرون به صرفه، به یک دغدغه جدی برای مصرف کنندگان و خریداران این پارچه پرفروش تبدیل شود.
بی شک ایران برزنت، مرکز معتبری است که در زمینه ارائه مستقیم انواع رول برزنت از درب کارخانه تولیدی فعالیت می کند و کلیه واسطه ها را حذف نموده است.

انواع رول برزنت در بازار و کاربرد آن ها

رول برزنت شمعی: نازک ترین و ظریف ترین برزنت در بازار می باشد که وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد و برای دوخت چادر مسافرتی، روکش اتومبیل، کیسه خواب، لباس های بارانی و بسیاری از مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
رول برزنت ترانزیتی: این نوع برزنت ضد آب همان گونه که از نامش پیداست برای روکش وسایل نقلیه سنگین حمل بار به کار می رود و به نام چادر کانتینری نیز در بازار شناخته می شود. مقاومت در برابر همه نوع شرایط جوی از ویژگی های بارز برزنت ترانزیتی است.
رول برزنت نسوز: برزنت ضد حریق در مصارف صنعتی کاربردهای فراوانی دارد و همانطور که از اسمش مشخص است قابلیت تحمل دماهای بسیار بالا را دارد. از کاربردهای آن می توان به دوخت پرده های عایق و درزگیر، دستکش های جوشکاری، لباس های ایمنی کار و ... اشاره کرد.
رول برزنت نظامی: این برزنت در حوزه نظامی برای دوخت پوشاک، چادر و کاور لوازم کاربرد دارد و در طرح های مختلفی همچون شطرنجی، کامپیوتری و چریکی به تولید می رسد.
رول برزنت کیفی: این نوع پارچه برزنتی از وزن سبکی نسبت به سایر برزنت ها برخوردار است و استحکام کششی خوبی نیز دارد، از این رو برای دوخت انواع کوله پشتی، کیف و ساک از آن استفاده می شود.

خرید انواع چادر کانتینری

۴ بازديد

چادر کانتینری

چادر کانتینری ، از جدید ترین و با کیفیت ترین انواع پارچه های برزنتی، به خصوص در امور مربوط به روکش بارهای ترانزیتی می باشد. چادر کانتینری را با نام های دیگری مانند برزنت کانتینری، روکش کانتینر، مشمع کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش بار نیز می شناسند. 
 طبق قوانین، حمل و جابجایی هر گونه بار و کالای ترانزیتی و لجستیکی توسط انواع کامیون ها، تریلرها، وانت ها و دیگر وسایل نقلیه بدون پوشش دادن بار به وسیله ی چادر کانتینری، ممنوع می باشد. زیرا این نوع روکش ها، دارای قدرت بسیاری در جلوگیری خطراتی همچون، ریزش بار یا خرابی بار، در نتیجه ی قرار گرفتن در برابر باد و عوامل جوی بد، هستند و می توانند به ایمنی بار در هنگام جابجایی کمک بسیاری کنند.
چادر کانتینری نوعی بسیار مناسب از پارچه های برزنتی می باشد. پارچه برزنت خود در نوع های مختلفی بوده و دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. این پارچه در ساخت انواع سایبان ها و سقف های موقت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی‌های چادر کانتینری ارزان

چادر کانتینری ارزان همه ویژگی‌های کلی یک چادر کانتینری با قیمت بالا را دارد اما این ویژگی‌ها را با قیمت پایین‌تری به شما ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها عبارتند از:
•    ایجاد براقیت در پارچه با استفاده از پلی استر که یک فراورده نفتی است.
•    مقاومت بالای چادر کانتینری به دلیل تهیه آن با استفاده از پلی استر
•    ضخامت پارچه مصرفی به منظور ساخت چادر کانتینری یک الی چند لایه است.
•    پارچه مصرفی در ساخت چادر کانتینری ضد آب است.
•    پارچه کانتینر دو نوع یک رو و دو رو را شامل می‌شود.

خرید چادر کانتینری

به طور کلی باید گفت منظور از چادر کانتینری ارزان، چادر کانتینری بی کیفیت نیست بلکه چادری است که فروشنده آن قصد دارد با کاهش قیمت‌های فروش خود علاوه بر راضی نگه داشتن مشتریان و خریداران، درصد فروش را بالا ببرد. پس نیازی نیست با شنیدن و خواندن عبارت چادر کانتینری ارزان بابت کیفیت محصول نگران باشید زیرا کیفیت عاملی است که در مجموعه ما بدون تغییر و ثابت است و تنها عامل قیمت به منظور رفاه حال مشتریان عزیز دچار افت می‌شود.
 در مجموعه ایران برزنت تنها عاملی که در ساخت چادر کانتینری قیمت را دستخوش تغییر می‌کند ابعاد است زیرا متریال همیشه درجه یک و در سطح بالایی از کیفیت هستند و تنها تغییر در ابعاد و اندازه چادر است که قیمت مجموعه ما را تحت الشعاع قرار می‌دهد. پس به منظور خرید از مجموعه ما کافی است ابعاد و متراژ دلخواه و مورد نیاز چادر کانتینری سفارشی خود را به ما ارائه دهید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت چادر کانتینری 

قیمت چادر کانتینری در تهران با توجه به نوع و جنس برزنت مصرفی در تولید آن مشخص می شود. محاسبه ی قیمت چادر کانتینری در تهران نیز بر اساس متر و قیمت روز  انجام می شود. فروش این پارچه به صورت رولی و عمده و یا متری و جزئی صورت می گیرد. این پارچه به نسبت کیفیتش در مقایسه با سایر برزنت ها، با قیمت مناسب و به صرفه به فروش می رسد. به طور کلی قیمت چادر کانتینری به اندازه و ابعاد و برند، جنس و تولید کننده ی آن بستگی دارد.

فروش پارچه کتان برزنت

۷ بازديد

 پارچه برزنت

پارچه برزنت کتان از انواع پارچه های برزنتی است. برزنت ها، پارچه های محکم و بزرگی هستند که انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب می باشند. برزنت های مختلف از مواد مختلفی مانند الیاف پنبه نخی، پلی استر، پلی اتیلن و غیره تشکیل شده اند. مشمع های برزنتی چند کاره هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. آن ها در یک سایت ساخت و ساز برای پوشاندن مصالح ساختمانی یا در کامیون یا تریلی تخت به عنوان چادر ترانزیتی برای محافظت از باری که حمل می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. مشمع های ترانزیتی یکی از این نوع برزنت ها هستند که برای پوشاندن بار حمل شده بر روی تریلی تخت استفاده می شود. 
 

 فروش پارچه کتان برزنت

ویژگی برزنت کتان

پارچه برزنت های کتان از الیاف طبیعی ساخته شده اند، بنابراین اجازه می دهند هوا بین لایه های الیاف جریان یابد. این یک ویژگی مهم است زیرا اجازه نمی دهد مواد فلزی مورد پوشش زنگ بزنند. برزنت های قابل تنفس کتان از ایجاد رطوبت بر روی بار جلوگیری می کنند. از این رو، این برزنت ها بیشتر برای بارهای حساس به رطوبت در نظر گرفته می شوند. خاصیت تنفسی برزنت پارچه ای کتان، آن را به گزینه ای عالی برای پوشاندن بار در کامیون های تخت به ویژه در هوای شرجی و بندری تبدیل می کند.
برزنت های کتان سبک وزن، مقرون به صرفه و بادوام هستند. دنیای چادر، یک مقصد برای خرید برزنت های کتان با بهترین کیفیت و قیمت است. اگر قصد خرید پارچه برزنت کتان را دارید، بهتر است نخست اطلاعات جامعی از آن به دست آورید.

برزنت کتان ضد آب

یک پوشش مومی روی  پارچه برزنت های کتان اعمال می شود که آن را در برابر آب مقاوم می کند. باید توجه داشته باشید که پارچه کتان برزنت ضد آب نیست زیرا در این صورت برزنت های کتانی قابلیت تنفس خود را از دست می دهند. از آن جایی که این برزنت ها در برابر آب مقاوم هستند، از تجهیزات یا بار در هنگام باران تا حد رضایت بخشی محافظت می کنند. این ویژگی هم چنین درصد قابل توجهی از رطوبت را نیز سد کرده و از رشد کپک و باکتری جلوگیری می کند و به این ترتیب بار را از آسیب مصون نگه می دارد.

برزنت کتان با محیط زیست سازگار است

برزنت کتان از پنبه ساخته می شود. این امر پارچه های برزنتی کتان را دوستدار محیط زیست می کند. اگر از پارچه کتان برزنت به درستی مراقبت شود، دوام بیشتری نسبت به برزنت های پلی خواهد داشت. مشمع های برزنتی کتان را به راحتی می توانید در صورت خراب شدن دور بیندازید و اطمینان داشته باشید که پس از مدتی کاملاً تجزیه شوند و آسیبی به محیط زیست وارد نکنند. برزنت های کتان همه کاره هستند و می توانید بارها و بارها از آن ها در کاربری های متفاوت استفاده کنید. 
هنگامی که این برزنت ها فرسوده شدند، می توانید از آن برای اهداف دیگری مانند پوشاندن دوچرخه یا مواردی از این دست استفاده کنید. همه این ویژگی ها پارچه کتان برزنت را دوستدار محیط زیست می کند.

فروش چادر اسکلتی برزنتی

۵ بازديد

چادر اسکلتی

چادر برزنتی اسکلتی به دلیل تفاوت های ظاهری و استحکام بسیار بالایی که به نسبت دیگر چادرها و همچنین طراحی خاصی که دارند باعث شده است که نسبت به دیگر چادرها برای مکان های ضروری مورد استفاده بیشتری قرار بگیرند و همین تفاوت ها باعث میشود که این چادر نسبت به چادرهای دیگر متمایز باشد.

فروش چادر اسکلتی برزنتی

 

ویژگی های چادر اسکلتی برزنتی

•    دوام و عمر طولانی برزگ 
•    جادار با گنجایش زیاد
•    جنس برزنتی ضد آب

چادر مسافرتی طبیعت گردی و کمپینگ

بهترین چادر مسافرتی طبیعت گردی و کمپینگ: انتخاب بهترین چادر مسافرتی و سفری کار دشواری است. یک چادر سفری خوب باید شرایط و امکانات خاصی داشته باشد. به عنوان مثال چادر اتوماتیک به راحتی باز و بسته میشود. بنابراین یک ویژگی مثبت دارد که در بقیه چادرهای سفری وجود ندارد. به همین دلیل در هنگام خرید چادر مسافرتی باید بهترین چادر مسافرتی برای طبیعت گردی را انتخاب کنید.

چادر گروهی برزنتی

 چادر اسکلتی و چادر گروهی هر دو به چادرهای امدادی بزرگ گفته میشود. بنابراین این دو تفاوتی با یکدیگر ندارند. اکثر چادرهای مسافرتی جادار برزنتی با نام گروهی، اسکلتی، نظامی و عشایری شناخته میشوند. این چادرها جزو گروه چادر مسافرتی امدادی و هلال احمر هستند. همانطور که می دانید چادر برزنت از پارچه برزنت تهیه می شود. برزنت از کرباس یا پلی استر ساخته شده است. این پارچه ی مقاوم یکی از بهترین و ضخیم ترین انواع پارچه موجود در بازار است

دوخت چادر برزنت عشایری

دوخت چادر برزنت عشایری در مقاومت و کیفیت بسیار خوب توسط مجموعه ایران برزنت ارائه می شود که مشتریان عزیز میتوانند خرید چادر برزنت عشایری با کیفیت تضمینی را با ما تجربه کنند.مجموعه ایران برزنت تولید کننده و فروشنده چادر برزنتی عشایری با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

چادر مسافرتی عصایی 

امروزه برای داشتن یک سفر خوب و درامان ماندن از بلاها و اتفاق های ناگهانی به یک چادر مسافرتی نیاز داریم. چادر مسافرتی عصایی محصولی است که به دلیل داشتن وزن و حجم کم مناسب برای کوهنوردی و کمپینگ می باشد و سازه آن از نوع عصایی است که به راحتی میتوان سازه های عصایی این محصول را به صورت ضربدری از داخل بدنه رد کرد.جنس چادر مسافرتی از آکسفورد و پلی استر که از ورود باد و باران جلوگیری کرده و یک پوش دوم هم دارد.

چادر اسکلتی برزنتی ارزان

چادر اسکلتی برزنتی ارزان یکی از چادرهای امدادی است که در مواقع ضروری مانند زلزله کاربرد بیشتری دارد. اما برای مسافرت، کمپینگ و کوهنوری نیز کاربرد گسترده ای دارد. این چادر بزرگ است از برزنت تهیه شده است.برای خرید انواع چادرهای گروهی اسکلتی با بخش فروش ایران برزنت در تماس باشید.

چادر برزنتی اسکلتی چه کاربردهایی دارد

وقتی حرف از برپایی چادر و استفاده از آن به میان می آید، حتما به این فکر می کنید که ممکن است از این چادر در هر منطقه با شرایط آب و هوایی مختلفی استفاده گردد که در این صورت پارچه چادر اسکلتی باید سبک، مستحکم، مقاوم، ضد آب و ضد آتش باشد.
همانطور که اشاره شد، برای برپایی چادر از اسکلت استفاده می کنند؛ پس این‌ پارچه باید به گونه ای باشد که بتوان آن را به میله های اسکلت وصل نمود.

چادر کانتینری درسبزوار

۶ بازديد

چادر کانتینری

پارچه برزنت کانتینری  در کاور نمودن لایه های دیواری و همچنین سقف های تیرچه بلوک ساختمانی،ایجاد اتاق های بسیار سبک چادری،پوشش دادن مخازن نگهداری و حفظ انواع مواد پرخطر شیمیایی و اسیدی،پوشش دادن دیواره های خارجی، در منطقه ها و شهر های با رطوبت بالا،انواع چادر و کاور اتومبیل ها،تهیه انواع چادرهای سفری سبک، چادرهای کالسکه ای مانند، و همچنین چادرهای بنری،تهیه ی انواع سایه بان با دوام و ماندگاری بسیار بالا و وزن کم و ایزوله نمودن اعضای متفاوت ساختمانی مصرف دارد. همچنین مشمع کانتینری، از انواع برزنت های با کیفیت و مرغوب و از نوین ترین و جدیدترین انواع پارچه های برزنتی، خصوصا در امور مربوط به روکش بارهای ترانزیتی می باشد.
 مشمع کانتینری در ایران  با نام های دیگری همچون، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش کانتینر ، روکش بار مشهور است. 


چادر کانتینری درسبزوار

مزایا و ویژگی های پارچه کانتینری

از مزایای اصلی پارچه های کانتینری برزنتی میتوان به ضدآب بودن آن ها اشاره کرد. این ویژگی باعث میشود رطوبت و آب باران از پارچه نتواند به داخل نفوذ کند.همچنین این پارچه ها نمیسوزند و آتش نمیگیرند.به همین دلیل از آن ها به عنوان پوششهایی که خودشان خاموش میشوند استفاده میکنند. این پارچه ها در برابر اشعه یو وی مقاوم است. برزنت کانتینری و برزنت ترانزیتی از دیگر نام هایی است که برای این پارچه استفاده می شود.
•    جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل محل پوشش 
•    جلوگیری از نفوذ نور خورشید به داخل
•    ضد اشتعال و نسوز 
•    عمر طولانی 
•    قیمت مناسب 
•    کیفیت بالای پارچه کانتینری
•    نصب آسان و وزن سبک

متریال ساخت برزنت کانتینری

چادر کانتینری از برزنت کانتینری تهیه شده و برای  مصارف روکش بار، کالا و کانتینر  قابل استفاده می باشد. شاخصه اصلی آن سبکی و مقاومت و استحکام بالای آن می باشد که ضد  آب است و باعث جلوگیری از نفوذ مایعات به درون آن شده و همچنین باعث جلوگیری از رطوبت میشود به علاوه ی پوشش کانتینرها در صنایع دیگری هم کاربرد دارد.
از ویژگی های آن میتوان به ساختارش که از الیاف طبیعی و یا مصنوعی میباشد میتوان نام برد مثلا برای تولید آن از الیاف پلی استر استفاده می شود. به طور کلی کانتینرها اتاقک هایی هستند که بر روی ماشین های سنگینی مانند تریلی و ترانزیت سوار می شوند تا عمل حمل و نقل راحت تر انجام شود. این کانتینرها انواع مختلف دارند. به طور نمونه می توان از کانتینرهای تانکری، سرباز، یخچال دار و حمل گاز نام برد.

خاصیت زد آب بودن برزنت کانتینری

آب گریز بودن چادر های کانتینری به دلیل به کار بردن پارچه برزنت و متریال ساخت اولیه ای که دارد بوده و این امر فروش و محبوبیت چادر کانتینری را بیشتر کرده است و فقط در پوشش کانتینر ها کاربرد نداشته و مصارف آن در صنایع دیگری هم می باشد. روکش های پلی استر پی وی سی یکی از مواردی است که در ساخت چادر کانتینری به کار می رود و می تواند محافظ خوبی برای اشیا و محصولات شما باشد.  

فروش پارچه کتان برزنت

۱۰ بازديد

پارچه برزنت

پارچه برزنت کتان از انواع پارچه های برزنتی است. برزنت ها، پارچه های محکم و بزرگی هستند که انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب می باشند. برزنت های مختلف از مواد مختلفی مانند الیاف پنبه نخی، پلی استر، پلی اتیلن و غیره تشکیل شده اند. مشمع های برزنتی چند کاره هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. آن ها در یک سایت ساخت و ساز برای پوشاندن مصالح ساختمانی یا در کامیون یا تریلی تخت به عنوان چادر ترانزیتی برای محافظت از باری که حمل می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. مشمع های ترانزیتی یکی از این نوع برزنت ها هستند که برای پوشاندن بار حمل شده بر روی تریلی تخت استفاده می شود. 
 

ویژگی برزنت کتان

پارچه برزنت های کتان از الیاف طبیعی ساخته شده اند، بنابراین اجازه می دهند هوا بین لایه های الیاف جریان یابد. این یک ویژگی مهم است زیرا اجازه نمی دهد مواد فلزی مورد پوشش زنگ بزنند. برزنت های قابل تنفس کتان از ایجاد رطوبت بر روی بار جلوگیری می کنند. از این رو، این برزنت ها بیشتر برای بارهای حساس به رطوبت در نظر گرفته می شوند. خاصیت تنفسی برزنت پارچه ای کتان، آن را به گزینه ای عالی برای پوشاندن بار در کامیون های تخت به ویژه در هوای شرجی و بندری تبدیل می کند.
برزنت های کتان سبک وزن، مقرون به صرفه و بادوام هستند. دنیای چادر، یک مقصد برای خرید برزنت های کتان با بهترین کیفیت و قیمت است. اگر قصد خرید پارچه برزنت کتان را دارید، بهتر است نخست اطلاعات جامعی از آن به دست آورید.

برزنت کتان ضد آب

یک پوشش مومی روی  پارچه برزنت های کتان اعمال می شود که آن را در برابر آب مقاوم می کند. باید توجه داشته باشید که پارچه کتان برزنت ضد آب نیست زیرا در این صورت برزنت های کتانی قابلیت تنفس خود را از دست می دهند. از آن جایی که این برزنت ها در برابر آب مقاوم هستند، از تجهیزات یا بار در هنگام باران تا حد رضایت بخشی محافظت می کنند. این ویژگی هم چنین درصد قابل توجهی از رطوبت را نیز سد کرده و از رشد کپک و باکتری جلوگیری می کند و به این ترتیب بار را از آسیب مصون نگه می دارد.

برزنت کتان با محیط زیست سازگار است

برزنت کتان از پنبه ساخته می شود. این امر پارچه های برزنتی کتان را دوستدار محیط زیست می کند. اگر از پارچه کتان برزنت به درستی مراقبت شود، دوام بیشتری نسبت به برزنت های پلی خواهد داشت. مشمع های برزنتی کتان را به راحتی می توانید در صورت خراب شدن دور بیندازید و اطمینان داشته باشید که پس از مدتی کاملاً تجزیه شوند و آسیبی به محیط زیست وارد نکنند. برزنت های کتان همه کاره هستند و می توانید بارها و بارها از آن ها در کاربری های متفاوت استفاده کنید. 
هنگامی که این برزنت ها فرسوده شدند، می توانید از آن برای اهداف دیگری مانند پوشاندن دوچرخه یا مواردی از این دست استفاده کنید. همه این ویژگی ها پارچه کتان برزنت را دوستدار محیط زیست می کند.

روکش کانتینری

۶ بازديد

خرید پارچه کانتینری

برزنت کانتینری روکش کانتینر یک پارچه برزنتی ضد آب است که بیشتر برای روکش کانتینر و کالا در کامیون ها و کانیتنرها استفاده می شود. اما کاربردهای زیادی مانند چادر کانتینری، پوشش و روکش کولر آبی، دهانه کولر و به عنوان کاور بالکن دارد. به دلیل مقاومت بالا از آن می توان در مکان هایی که در معرض رطوبت هستند استفاده کرد. مثلا برای پوشش سقف اسپیس فریم فروشگاهی از برزنت سبک و ضد آب استفاده می شود. این پارچه از الیاف مصنوعی تهیه شده و از نظر ظاهری براق است.

ویژگی های چادر کانتینری 

از برزنت کانتینری برای تهیه چادر کانتینری استفاده می شود. چادری که برای پوشش کانتینر استفاده می شود در درجه اول باید مقاوم باشد. مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی مانند تابش نور خورشید و رطوبت یکی از ویژگی های اصلی این پارچه است. یکی دیگر از ویژگی های آن که منجر به استفاده از آن برای روکش کانتینر در حمل نقل جاده ای شده است، سبکی اش است. به دلیل وزن کم نسبت به روکش های فلزی ارجح تر است. به همین دلیل برای پوشش بار کامیون، تریلی و کانتینر استفاده می شود.
برزنت کانتینری روکش کانتینر از الیاف ضد آب و مصنوعی پلی استر تهیه شده است. الیاف مصنوعی موجب می‌شوند که پارچه ظاهری براق تر داشته باشد. همچنین از نظر مقاومت نسبت به برزنت معمولی استحکام بیشتری دارد. بنابراین انتخاب بهتری برای روکش کانتینر است.

روکش های صنعتی

روکش های صنعتی از ملزومات صنایع است و گاهی اوقات عدم وجود آنها می تواند صدمات جبران ناپذیری به تجهیزات صنعتی بزند. از آن جا که تجهیزات صنعتی ابعاد بزرگی دارند و هزینه نگه داری آن ها بسیار زیاد است، تهیه پوشش و کاور برای آن ها مشکل است. مجموعه ایران برزنت به وسیله کارشناسان و متخصصان خود تجهیزات شما را ارزیابی می کنند و با بروزترین روش ها کاور و پوشش تجهیزات شما راطراحی و تولید می کند.
برزنت ترانزیتی یا برزنت کانتینری برای محافظت اجناس و کالاهای صادراتی و وارداتی از نفوذ رطوبت، نور آفتاب، هجوم کپک ها و باکتری ها و … تولید می شوند. با گسترش صادرات و واردات محصولات در کشورهای مختلف سراسر جهان توسط کانتینرها، صنایع و شرکت های حمل و نقل بر آن داشته شدند تا پوشش های ضدآب، ضد آتش و پوسیدگی، آنتی باکتریال و ضد کپک و در عین حال دارای قابلیت انعطاف و فرم پذیری بالا و کاربرد آسان تولید کنند.

برزنت کانتینری یا برزنت ترانزیتی

از آنجا که سبکی و همچنین حجم کم این پوشش بسیار حائز اهمیت میباشد لذا به نظر میرسد در بسیاری از موارد استفاده از پارچه های برزنتی گزینه مناسبی برای حل این مشکل باشند. پارچه های برزنتی که بتوان بعنوان پوشش کالا جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل بکار برد به دو دسته کلی تقسیم می شوند :
برزنت موادی که به برزنتهای سه لا شش لا مشهور هستند.برزنت های ترانزیتی که برزنت های کانتینری و یا مشمایی نیز نام های دیگر این نوع برزنت می باشند که در معمولا به این نام ها مشهور هستند.
برزنتهای موادی بخاطر نوع بافت پارچه، از استحکام بیشتری برخوردارند و از طرفی تنوع رنگی محدودی دارند. برزنتهای ترانزیتی بخاطر تنوع رنگی زیاد و همچنین خاصیت کاملا ضد آب بودن آن، جایگاه بهتری نزد رانندگان تریلرها دارند.از برزنت ترانزیتی علاوه بر پوشش کانتینرها میتوان در مصارف دیگر همچون ساخت چادر یا سایبان نیز بهره برد.