آرشیو مرداد ماه 1401

مرکز تهیه و تولید انواع پارچه برزنتی

قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره

۷ بازديد

 چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی از سری چادر های مسافرتی با قابلیت راه اندازی اتوماتیک و سریع بوده که توسط شرکت ایران برزنت با قیمتی مقرون به صرفه تولید و عرضه شده است.
این محصول همانند دیگر چادر های مسافرتی فنری دارای کیفیت و دوام مناسبی نسبت به قیمت خود بوده که بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر دارد.
چادری که از فریم های فلزی منعطف برخوردار بوده که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف از مقاومت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. قطر ستون بندی این چادر 10 میلی متر بوده که مقاومت لازم را در برابر فشار های عادی خواهد داشت.
این چادر دارای سه پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر کدام از پشه بند زیپدار و یک روکش از جنس بدنه اصلی بهره مند می باشد. این چادر برای استفاده در سفر هایی مانند طبیعت گردی گزینه مناسبی خواهد بود. برای دریافت قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره با مشاورین ما در گروه تولیدی ایران برزنت همراه باشید و بهترین چادر مسافرتی برزنتی 8 نفره را خریداری نمایید.

طراحی چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره

 طراحی چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره به گونه ای می باشد که درون آن از پایه های فنری استفاده شده است وراه اندازی آن را در  کسری  از ثانیه امکان پذیر کرده است.
قیمت چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره
چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره دارای رنگبندی کامل می باشد که در طراحی این محصول جلوه ی ویژه ای را به آن داده است . همچنین این چادر مسافرتی دارای یک در ورودی و دو عدد پنجره می باشد که علاوه بر ورود و خروج و تهویه ی هوای داخلی محصول با استفاده از پشه بندهای تعبیه شده درون آن از ورود حیوانات موذی به داخل این چادر نیز جلوگیری  به عمل می آورند . این محصول دارای یک عدد درب ورودی  و ۳ عدد پنجره می باشد .

چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره

ابعاد چادر های مسافرتی بنا بر ظرفیتی که شامل می شوند از اندازه های استانداردی برخوردار است . ابعاد این چادر مسافرتی به اندازه استاندارد می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما به همراه خانواده فراهم می آورد . همچنین وزن یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید چادرهای مسافرتی محسوب می شود و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید . وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به 4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

مطالب مرتبط: چادر مسافرتی

فروش چادر مسافرتی برزنتی ۸ نفره

چادر مسافرتی 8 نفره ایرانی یکی از برترین و زیبا ترین چادر های مسافرتی می باشد که در سال جاری توسط گروه تولیدی ایران برزنت روانه ی بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است .

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد .

همچنین پایه های فنری  استفاده شده در این محصول ، راه اندازی آن را در کسری از ثانیه امکان پذیر کرده است .  

چادر مسافرتی ۸ نفره ایرانی فنری با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس  موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .
 
 

قیمت چادر مسافرتی ۴ نفره

۷ بازديد

چادر مسافرتی ۴ نفره

قیمت چادر مسافرتی 4 نفره ایرانی و  چادر های سفری کمپینگ چهار نفره به تفکیک بهترین مارک تولید کننده و سایز و مشخصات چادر مسافرتی که بتوان تعداد ۴ نفر را در خود جای داده و راحت باشند نیاز دارید این صفحه انواع و اقسام چادر های کمپ چهار نفره شرکت های کره ای و امریکایی و اسپانیایی و ایرانی را در خود جای داده و میتوانید برای انتخاب و خرید بهترین نوع محصولات بسته به نیازتان آنها را خریداری نمایید پس با ایران برزنت نمایندگی مرکزی و بورس چادر های سفری ارزان در ایران و تهران همراه باشید تا بهترین ها را به شما عزیزان معرفی کنیم بهترین چادر های سفری و طبیعت گردی و سیار را از ما بخواهید پر فروشترین های ایران در سایت برزنت موجود است برای خرید و سفارش اینترنتی چادر های مسافرتی 4  نفره با مشاورین ما در این مجموعه همراه باشید.

جنس بدنه چادر مسافرتی ۴ نفره

 جنس بدنه از پارچه برزنتی سامسونگ می باشد که نوعی پارچه کره ای لطیف است و نسبت به پارچه پشت نقره ای دارای کیفیت بالاتری است. قسمت پشت پارچه چادر مسافرتی به رنگ قسمت جلویی آن است. جنس سقف و کف این چادر از پارچه ضخیم است و در ضمن تمامی دوخت های این کالا دو سوزنه بوده که باعث استحکام بیشتر میگردد، فنر ها تماما از نوع ضخیم با یک لایه روکش پلاستیکی است که در آخر از یک روکش ابریشمی که روی بدنه مشخص است گذر داده میشود.
قیمت چادر مسافرتی ۴ نفره

ساختار چادر مسافرتی ۴ نفره

ساختار این محصول فنری است و 4 فنر ضخیم دور تا دور چادر مسافرتی سامسونگ را به شکل مثلثی فرا گرفته است. نوار های نگهدارنده فنر ها تماما داخل پوشش ابریشمی بوده و سازه را نگه میدارند، این محصول ظرفیت 4 نفر به صورت نشسته و یا 2 نفر به حالت خوابیده را دارد. در هر چهار سمت این کالا 8 گیره برای بستن و نگهداری چادر در باد و یا استفاده از کلاهک روی سقف آن دیده میشود.

قیمت چادر مسافرتی ۴ نفره ایرانی

درب و پنجره چادر مسافرتی سامسونگ دارای یک نوار سر تا سری میباشند، این نوار ها به عدم ورود آب از لا به لای زیپ کمک میکند، زیپ ها تماما پلاستیکی است و سر زیپ درب از نمره 10 میباشد ولی بقیه زیپ ها یعنی پنجره ها کوچک است،

مطالب مرتبط: چادر مسافرتی


این محصول جمعا سه درب و یک پنجره دارد و تمام آنها دارای پشه بند است، پشه بند قسمت درب با یک زیپ از درب آن جدا شده که تردد افراد را مهیا کرده ولی سایر قسمت ها دارای پشه بند متصل است، پشت تمامی قسمت های درب و پنجره یک گیره دو طرفه که یک طرف آن روی بدنه و طرف دیگر با یک نوار روی درب یا پنجره دوخته شده است دیده میشود که کار آن ها باز نگه داشتن همین قسمت ها جهت تردد هوا است.

لوازم جانبی شامل یک ساک دایره ای کوله ای از جنس جودان ضخیم برای حمل و نقل راحت تر است، زیپ استفاده شده روی ساک چادر مسافرتی سامسونگ نیز از شماره 10 بزرگ است و پلاستیکی میباشد، دور تا دور ساک در هر دو قسمت نوار دوزی شده تا دیر تر خراب گردد،  پایه های فنری این چادر مسافرتی دارای 18 ماه گارانتی است.

قیمت چادر مسافرتی ۴ نفره معمولی

شما مشتریان عزیز می توانید برای دریافت قیمت چادر مسافرتی ۴ نفره معمولی با مشاورین ما در ایران برزنت همراه باشید و بهترین چادر مسافرتی 4 نفره معمولی را خریداری نمایید.
 

پارچه برزنت فانتزی

۷ بازديد

مرکز فروش پارچه برزنت فانتزی | قیمت پارچه برزنت

پارچه برزنت فانتزی یک پارچه مستحکم و بسیار منعطف ،ضد آب می باشد که معمولا از پارچه های پلاستکی ، کرباس استفاده می شود. در تولید این نوع پارچه روی زیبایی آن بسیار کار نشده است بیشتر روی کیفیت آن کار شده است تا بتوانند کیفیت آن را ارتقاء می دهند تا مشتریان طالب این نوع پارچه با توجه به هزینه ای که پرداخت میکنند کیفیت خوبی هم دریافت کنند و استفاده کنند. برای خرید پارچه برزنت فانتزی با ما در ایران برزنت مرکز فروش انواع برزنت فانتزی تماس حاصل نمایید.

خرید پارچه برزنت فانتزی

پارچه برزنت فانتزی در بسیاری از کاربردها جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن و خاک رس شده است. تطبیق پذیری، مقرون به صرفه بودن و ثبت عالی استفاده به این معنی است که مهمترین پلیمر برای بخش ساخت و ساز است که ۶۰ درصد تولید را به خود اختصاص داده است. پارچه برزنت لمینت یکی از محبوب ترین پلاستیک های مورد استفاده در صنعت حمل و نقل و ساخت و ساز است. این مواد در بسیاری از زمینه ها مانند، روکش خودرو، ایجاد چادر های مسافرتی، سایبان و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود زیرا جایگزینی مدرن برای مواد سنتی است. این محصولات اغلب سبک تر ، ارزان تر و دارای مزایای عملکرد بسیاری هستند.
شرکت ایران برزنت به عنوان یک تولید کننده، صادر کننده و تامین کننده پارچه برزنت لمینت شناخته شده در قالب رول های پارچه ای چند لایه است.
 
پارچه برزنت فانتزی

فروش پارچه برزنت

ایران برزنت پارچه های برزنتی لمینت بافته شده با کیفیت HDPE تولید می کند که از دو طرف روکش دارند. این پارچه های برزنتی به عنوان پوشش محافظ برای کاربردهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. طیف پارچه تارپولین HDPE ما در برابر آب و هوا مقاوم است و دارای وزن سبک، کنترل آسان و تمیز کردن آن راحت است.
پارچه برزنت لمینت در عرض های مختلف موجود است و گزینه ای برای حداقل ایجاد ضایعات برای کاربردهای مختلف است. با توجه به تقاضای مشتری، ما می توانیم ویژگی های برزنت را از جنبه های مختلف بسیار مقرون به صرفه تنظیم کنیم زیرا امکانات تولید داخلی را به طور کامل در اختیار داریم. 

خریدار پارچه برزنت فانتزی

برزنت انواع بسیار متنوع و زیادی دارد. با پیشرفت علم و صنایع پتروشیمی مواد مختلفی را به این پارچه ها اضافه می کنند تا برای موارد مختلف قابل استفاده باشد. انواع پارچه ها و الیاف پلیمری و مواد صنعتی با هم ترکیب می شوند تا بهترین نوع برزنت را بر اساس نیاز مشتری تحویل دهند. براین اساس کاربردهای پارچه های برزنت هم بسیار زیاد است. گاهی بر اساس نوع کاربرد آن ها نامشان تعیین شده است، مثل پارچه برزنت نظامی و پارچه برزنت کیفی. گاهی نیز مواد تشکیل دهنده آن ها نام آن ها را تعیین کرده است، مانند پارچه برزنت نانو. در بعضی از مواقع نیز در تولیدشان، آن ها را از شکل ساده به طرح دار تبدیل می کنند که به آن ها پارچه برزنت طرح دار می گویند. 

بهترین پارچه برزنت فانتزی

موارد مختلفی بر کیفیت این تاثیر می گذارند، مانند کیفیت مواد اولیه، تعداد لایه ها، استاندارد تولید و دستگاه های تولید. بهترین محصول پارچه ای است علاوه بر داشتن تمام این ها، دقیقا مطابق با نیاز شما تهیه شده باشد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب و خرید این پارچه ها مرکز فروشی را انتخاب کنید که مشاوران متخصص آن، شما را راهنمایی کنند. فروشگاه ایران برزنت یکی از این مراکز است که علاوه بر پارچه هایی با بهترین کیفیت و متخصصان نمونه، کالا را با مناسب ترین قیمت پارچه برزنت در اختیار شما قرار می دهند.
 

مرکز فروش چادر کانتینری در اصفهان

۷ بازديد

چادر کانتینری در اصفهان

مجموعه ایران برزنت با چندین سال تجربه درخشان در زمینه تمامی محصول های  برزنتی فعالیت داشته و با ارائه خدماتی چون تولید و خرید آنلاین و ارسال به کرج و تهران و سراسر کشور میزبان شما خریداران گرامی میباشد. هدف اصلی این شرکت ارائه کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریانمان میباشد حالا یکی از این محصولات برای عرضه به شما دوستان چادر کانتینری میباشد، در ادامه درباره قیمت چادر کانتینری و انواع و کاربرد های آن توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.
 

چادر کانتینری در اصفهان

چادر کانتینری از برزنت کانتینری تهیه شده و برای  مصارف روکش بار، کالا و کانتینر  قابل استفاده می باشد. شاخصه اصلی آن سبکی و مقاومت و استحکام بالای آن می باشد که ضد  آب است و باعث جلوگیری از نفوذ مایعات به درون آن شده و همچنین باعث جلوگیری از رطوبت میشود به علاوه ی پوشش کانتینرها در صنایع دیگری هم کاربرد دارد.از ویژگی های آن میتوان به ساختارش که از الیاف طبیعی و یا مصنوعی میباشد میتوان نام برد مثلا برای تولید آن از الیاف پلی استر استفاده می شود. در صورت استفاده از نوع مصنوعی آن که فرآورده نفتی محسوب میشود پارچه ی چادر کانتینری براق به نظر میرسد و باعث میشود پارچه به طور کامل متسحکم و ضد آب باشد و در نوع یک لایه و چند لایه ساخته شده و میتوان آن را یک رو یا دو رو تهیه کرد.
مرکز فروش چادر کانتینری در اصفهان

مرکز فروش چادر کانتینری در اصفهان

همانگونه که در بالا اشاره شد از چادر های کانتینری علاوه بر روکش کانتینر تریلی و کامیون میتوان در مصارف دیگری مانند روکش خودرو- روکش کالاهای انبار- پوشش سقف و سوله ها - سایبان و چتر و سرپوش استخر ها  از آن استفاده کرد.  درمزایای استفاده از چادرکانتینری میتوان به محافظت از آسیب ها و عوامل محیطی داخلی و خارجی مانند بارش برف و باران و باد های شدید و یا تابش مستقیم نور خورشید اشاره کرد که باعث جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و خسارت به کالاهای دیگرمیشود. 

ویژگی های چادر کانتینری 

 معمولا در عرض 100 تا 200 سانتی متری تهیه میشود.در رنگ های سبز و قهوه ای و خاکی تولید میشود.در وزن های 220 تا 740 گرمی تولید می گردد.جنسی مقاوم و مستحکم دارد.ضد آب و ضد باکتری می باشد.
آیا میتوان چادر کانتینری ارزان قیمت و باکیفیتی تهیه کرد؟ دغدغه اکثر افراد در خرید  چادر کانتینری نحوه خرید بهترین چادر کانتینری با قیمت مناسب می باشد که جهان برزنت گزینه خوبی برای خرید شما مشتریان عزیز می باشد. چند نمونه از عوامل تاثیر گذار در قیمت چادر کانتینری را باهم بررسی میکنیم: ابعاد و نوع و جنس چادر کانتینری مشخص کننده قیمت چادر کانتینری شده و قیمت آن به صورت متری و بر اساس قیمت روز محاسبه می شود.  پارچه  چادر کانتینری به صورت متری و جزئی و یا رولی و عمده انجام میشود.این پارچه ها با قیمت مناسب به فروش رسیده و کیفیت عالی آن موجب رضایت مشتری ها شده است. همچنین مسائلی مانند رنگ چادر برزنتی کانتینری-نحوه فروش پارچه برزنتی کانتینری-میزان عرضه پارچه برزنتی کانتینری - تولید کننده و برند تولیدی و جنس و اندازه هم در قیمت چادر کانتینتری تاثیرگذار خواهد بود.

خرید چادر کانتینری در اصفهان

 

قیمت پارچه برزنت سفید در کرج

۶ بازديد

لیست قیمت پارچه برزنت | پارچه برزنتی سفید

قیمت پارچه برزنت سفید در کرج در فروشگاه های مختلف باهم تفاوت دارند که همین امر دلیل های مختلف اقتصادی زیادی میتواند داشته باشد .ایران برزنت خدمات مختلفی را در زمینه پارچه برزنت سفید  به مشتریان خود ارائه می دهد. خرید و فروش این نوع پارچه به انواع مختلفی صورت گرفته که هر یک از این روش ها با هم متفاوت اند.
 در واقع پارچه های برزنتی سفید پرفروش ترین رنگ میباشند و در سطوح وسیعی در بازار عرضه میشوند و  تعداد ان ها نسبت به دیگر نوع برزنت ها به دلیل کیفیت بالا و مصارف و کاربرد بیشتر زیادتر است.
قیمت پارچه برزنت سفید در کرج

پارچه برزنت ارزان در کرج

برزنت، یک نوعی پارچه بسیار مقاوم  و مستحکم و پرکاربرد است که با استفاده از به روز ترین تکنولوژی موادی مانند پلی استر با روکش پارافین و کرباس ، پلاستیک هایی مانند پلی اتیلین یا یورتان درست می شود.
این نوع پارچه ها بیشتر با کاربرد ضد آب بودن شناخته شده است که میتواند از آسیب هایی مانند باران، برف، باد، اشعه نور خورشید ، یخ زدگی، آتش، دمای بالا،خراش و ضربه جلوگیری کند. رنگ های متنوعی در بازار وجود دارد، ساختار  رنگ های سفید  از الیاف سفید رنگ بوده و تولید میشود و در بازار به نام برزنت سفید شناخته شده هستند.

خرید پارچه برزنت سفید در کرج

به علاوه ی کیفیت بالا ، زیبایی و تنوع هم بسیار مهم و کاربردی می باشد.در ایران گارگاه های تولیدی زیاد و متنوعی وجود دارد که انواع مختلفی از پارچه برزنت سفید را تولید و ارائه میدهد.
تولید این پارچه ها هم به صورت عمده هم تک روانه بازار شده و به فروش میروند تا مصرف کننده ها با توجه به بودجه و هزینه ای که دارند بر اساس نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه کنند. تولیدات پارچه برزنت سفید علاوه بر مصارف داخلی و فروش داخلی به خارج از کشور هم صادرمی شود.
شرکت های پخش کننده در شهرستان ها هم زیر نظر مستقیم تولید کننده های اصلی شعبه دارند و فعالیت میکنند. بازار فروش برزنت آن قدر وسیع و گسترده است که در بهبود اقتصاد کشور بسیار موئثر و پر سود می باشد. 

طرح پارچه برزنت سفید

همچنین میتوان گفت پارچه های برزنتی سفید با آن که طرح خاصی ندارند اما طرفدار زیادی داشته و درجهت گسترده بودن انتخاب برای مشتریان به عرضه میرسانند زیرا یک رنگ متمایز بوده و نسبتا در تمامی شرایط مختلف قابل استفاده میباشد، یکی از این موارد مصرف برپایی چادرهای هلال احمر است زیرا نماد هلال احمر سفید بوده و در آن از این رنگ زیاد استفاده می شود. 
در مصارف خانگی هم پارچه برزنت سفید استفاده زیادی دارد مانند رویه و پوشش بالکن و تراس که زیبایی و جلوه خاصی به محیط میدهد معمولا رنگ مشکی یا تیره برای فضا های کوچک مناسب نیستند و  محیط را کوچک نشان میدهد.
 در سالن های پذیرایی و تالارها هم از رنگ سفید استفاده زیادی میشود چون رنگ مجلل و شیکی می باشد. همچنین تمامی کیف ها و ساک های سفیدی که مشاهده کرده اید از این نوع رنگ تهیه و دوخته شده است .
در آخر میتوان گفت رنگ سفید پارچه برزنت به راحتی با محیط اطراف ست شده و فضایی شیک و جذابی را ارائه میدهد.

خرید برزنت نازک

۷ بازديد

برزنت نازک | لیست قیمت برزنت نازک

پارچه های برزنت با بالا ترین کیفیت و نازل ترین قیمت در مراکز فروش برزنت در سر تا سر ایران به فروش می رسد . این پارچه های با کیفیت و ارزان ویژگی های منحصر به فردی دارند که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است این ویژگی ها عبارتند از مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت و ضد حریق که وجود این ویژگی ها به صورت واحد و منسجم در یک پارچه یک چیز شگفت انگیز را به وجود می اورد .

کاربرد پارچه برزنتی

پارچه های برزنتی کاربرد بسیار بالایی دارند که بیشتردر عرصه  ی حمل و نقل و برپایی چادرهای بزرگ نمایشگاهی، عشایری و ... کاربرد دارند. وقتی در صنعت حمل و نقل از این ها استفاده می کنند دلیل ان این است که برخی از این ماشین ها فاقد سقف هستند و حمل و نقل بدون سقف با دشواری هایی همراه است مثلا هر چقدر هم که پیش بینی آب و هوا ممکن باشد باز هم امکان اشتباه و خطا در آن بالا است از همین جهت ممکن است شما با تابش مستقیم خورشید بر روی بارتان و یا رطوبت ناشی از بارش باران غافل گیر شوید از همین جهت بهتر است که به فکر این لحظات هم باشید استفاده از این پارچه ها به شما کمک می کند که بارتانرا سالم یه مقصد برسانی بدون این که نگران این باشید مبادا آب از آن ها عبور کند اما به دلیل لایه های چرمی در این پارچه ها قابلیت آب گریزی را کاملا به آن ها داده است.
 
خرید برزنت نازک

مقالات مرتبط: پارچه برزنت

خرید پارچه برزنتی

پارچه برزنتی ها به عنوان یک پارچه تمام نیاز های شما را تامین می کنند . برای خرید این پارچه برزنت ها دو راه وجود  دارد یا باید به مراکز فروش نزدیکتان مراجعه کنید و به صورت حضوری محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و اگر از مراکز خرید فاصله  دارید تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما بهترین ها را انتخاب کنید منتظر حضور سبزتان هستیم . 

برزنت نازک ارزان

کاربرد و مصارف پارچه‌ برزنت در شرایطی که مقاومت شرط اساسی تولید است و ظرافت در مقایسه با ضخامت اهمیت چندانی ندارد به مرحله اجرا می‌رسد مانند پرده دوزی، استفاده تحت عنوان عایق حرارت، ساخت روکش اتومبیل و انواع مختلف کیف و ساک. نوع خط دار و ساده پارچه برزنت به فراوانی تولید و یافت می‌شود و علت آن هم تقاضای زیاد برای این نوع پارچه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه‌های برزنت ضد آب روکشی از جنس پی وی سی دارند. پارچه برزنت از لحاظ ساختار نخ که در اصطلاح به آن تاروپود می‌گویند به انواع زیر تقسیم می‌شود.

کاربرد پارچه برزنت

کاربردهای مختلف این نوع از پارچه برزنت
عبارتند از:
  • ساخت انواع مختلف چادر نظامی و چادر کامیون
  • قابلیت اجرا در سازه‌هایی که نیازمند کاوری با ضخامت و استحکام بالا و همچنین خاصیت ضد آبی هستند.
توجه داشته باشید درصد پنبه و پلی استر با توجه به درخواست مشتری قابلیت تغییر دارد یعنی می‌توان در ساخت انواع مختلف پارچه برزنت به جای درصد ۸۰ به ۲۰ از درصد ۶۰ به ۴۰ که نشان دهنده نسبت پنبه به پلی استر است استفاده نمود که انجام این کار در قیمت محصول تاثیرگذار است و سبب افت قیمت آن می‌شود همچنین این عمل کاهش کیفیت را نیز به دنبال دارد که در نتیجه عمر محصول کاهش می‌یابد.به صورت کلی باید گفت از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه برزنت  که متاثر از درخواست مشتری است می‌توان به ابعاد و وزن پارچه و کیفیت آن اشاره کرد

سایبان پارچه ای در مدارس

۶ بازديد

سایبان برزنتی

سایبان پارچه ای سازه ای است که روی آن یک پوشش پارچه ای یا فلزی نصب شده است که قادر به ایجاد سایه یا پناه در برابر شرایط آب و هوایی مانند خورشید، تگرگ، برف و باران است.. از رایج ترین نمونه سایبان های پارچه ای ،سایبان پارچه ای بادبان است که از آن در محیط های مختلفی مثل مهد کودک، مدارس و سایر مکان و مشاغل دیگر می توان استفاده کرد.
سایبان پارچه ای برای افرادی مناسب است که می خواهند در روزهایی که هوا آفتابی است کلاس های درس مدرسه و یا مهدکودک را در محیط حیاط برگزار کنند.

 انواع پارچه برزنت برای سایبان پارچه ای

•    پارچه فایبرگلاس
•    پارچه پلی اتیلن
•    پارچه بافته شده
•    پارچه پی وی سی با روکش پلی استر

مراقبت از سایبان های پارچه ای 

استفاده از سایبان های پارچه ای این امکان را به شما می دهد که هرگونه چاپ و تبلیغاتی را روی آن انجام دهید اما این سایبان ها نیاز به مراقبت دارند. زمانی که آب و هوا غیرقابل پیش بینی باشد، وجود ساختارهایی در محل که برای نیازهای سازمان شما و افراد درون آن انعطاف پذیر باشد، صرف نظر از شرایط آب و هوایی برای ایجاد یک محیط مثبت بسیار مهم است. پارچه هایی که قیمت کمتری دارند ممکن است در معرض کپک ، لک و تغییر رنگ قرار بگیرند پس بهتر است از پارچه هایی با کیفیت بسیار عالی برای دوام طولانی تر استفاده کرد.

برزنت پلی استر با روکش پی وی سی

در میان انواع پارچه ها نوع پلی استر با روکش پی وی سی بهترین نوع پارچه برای سایبان میباشد چراکه در برابر دمای بالا خورشید توانایی مقاومت بالایی دارد. این نوع روکش خاصیت ضد چسبندگی به پارچه میدهد بنابراین در برابر خاک نیز مقاومت میکنند.همچنین در بربر طوفان نیز آسیب نمی بیند.
 تمیز کردن آنها بسیار راحت است و انعطاف پذیری و شفافیت بالایی دارد. از این نوع پارچه برای سقف و نما میتوان استفاده کرد. بهترین راه برای انتخاب مصالح برای ساخت آلاچیق دیدن نمونه هایی از آلاچیق های پارچه ای ساخته شده است و در آخر انتخاب مناسب ترین گزینه برای ساختمان می باشد. 
اگر قصد ساخت پناهگاهی موقتی دارید مانند چادر یا چتر بهترین گزینه برای شما پلی استرهای روکش دار میباشد. در بوم اکریلیک پارچه ها و مواد با نور پس زمینه هستند . و در این بوم ها شما امکان استفاده از گرافیک و طرح های زیبایی را دارید.

مزایای استفاده از سایبان پارچه ای

 سایبان هایی که خاصیت جمع شوندگی دارند،این ویژگی را دارا هستند که به هنگام نور زیاد روز و یابارش شدید باران سایبان را باز کنند واز خاصیت محافظتی سایبان استفاده کنید. طبق بررسی های انجام شده نشان می دهد که هوای زیر سایبان می تواند تا ۲۰ درجه خنک تر باشد. همچنین عدم ورود نور آفتاب مستقیم به فضای داخل اماکن موجب جلوگیری از گرمای زیاد و استفاده بیستر از تهویه هوا می شود که می توان به این نکته اشاره نمود که خود موجب کاهش هزینه های تهویه هوا می شود.

مرکز فروش پارچه برزنت در اراک

۶ بازديد

 پارچه برزنت در اراک

مطلع بودن از نمایندگی فروش معتبر نزدیک به شما باعث میشود که بتوانید آسان تر و با خیال راحت زمانتان را صرف خرید پارچه برزنت کنید، مجموعه ایران برزنت فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرده و با فروش و توزیع انواع پارچه های برزنتی بهترین کیفیت را ارائه میده. این که بتوانیم از نمایندگی معتبر فروش برزنت خرید کنیم بهترین راه برای داشتن کیفیت بالا و رضایت در خرید میباشد. برزنت یک پارچه مستحکم و مقاوم است که انواع و شکل های مختلفی دارد. معمول ترین نوع برزنت برزنت 3 لا 6 لا نخ میباشد. پارچه های برزنتی را ضدآب تهیه می کنند.
 

 کاربرد برزنت چیست

برزنت انواع بسیار متنوعی دارد که مواد مختلفی را به  این پارچه ها اضافه می کنند تا قابل استفاده برای تمامی مصارف باشد. انواع پارچه ها و الیاف پلیمری و مواد صنعتی با هم ترکیب شده  تا بهترین نوع برزنت را بر اساس نیاز مشتری ارائه دهند. همچنین استفاده و مصارف مختلفی دارند که بر اساس نوع مصرفی که دارند نامشان تعیین شده است، مثل پارچه برزنت نظامی و پارچه برزنت کیفی. و در بعضب مواقع مواد تشکیل دهنده آن ها نام آن ها را تعیین کرده  مثل پارچه برزنت نانو. گاهی اوقات آن ها را به صورت های طرح دار تولید کرده که به آن ها پارچه برزنت طرح دار می گویند.
 
مرکز فروش پارچه برزنت در اراک

خرید برزنت در اراک

برزنت ها به سه بخش عمده ی برزنت شمعی، برزنت کانتینری و برزنت نسوز دسته بندی شده اند.نمیتوان گفت که بهترین نوع برزنت کدام ایت زیرا با توجه به نیاز مصرف کننده هر کدامشان کاربرد های مختلفی دارند.
برزنت شمعی: پلی اتیلن، پلی استر و کرباس بافت های تشکیل دهنده آن میباشند به همین علت در برابر رطوبت، آب و دمای زیاد مقاومت بالایی داشته که از آن ها برای سقف های سوله و انبار، یا محافظت در برابر نور خورشید استفاده کردو آن ها را میتوان در رنگ های مختلف سفارش داد.کاربرد برزنت شمعی شامل پارچه های برزنت بیمارستانی- روکش بار کانتینر و ترانزیت - لباس های ورزشی – پوشش محافظ ماشین- روکش کولر- چادر مسافرتی انواع کیف ها و ساک دستی و سایه بان میباشد.

برزنت کانتینری در اراک

این نوع پارچه همانگونه که از نامش مشخص هست برای استفاده در روکش و محافظ ترانزیت و کانتینر میباشد اما به دلیل مقاوت زیاد آن کاربرد های دیگری هم دارند مانند: روکش استخرهای روباز-ئ مصارف بیمارستانی – برزنت کولر- محافظ ماشین سنگین و سایه بان فروشگاه ها. برزنت کانتینری به پارچه های برزنت تریلی  معروف هستند که از روکش پلاستکی و یورتان ساخته شده و در نوع های یک لایه، دولایه و سه لایه ساخته میشوندو از نوع پارچه شمعی ضخیم تر مقاوم تر میباشد.

برزنت نسوز در اراک

برزنت نسوز هم با توجه به نام آن قابل اشتعال نبوده و جزو مقاوم ترین نوع پارچه برزنت میباشد و تا دمای  500درجه سانتی گراد را تحمل میکند و درمحافظت درجوشکاری – قالی های ریخته گری صنایع ساختمانی – داکت کوره و دریچه و تمامی سطوح های داغ کاربرد دارد و در بازار در نوع های سیلیکونی- فویلدار- فایبرگلاس - تفلون دار و آزبست موجود میباشد.
 

مرکز فروش چادر کانتینری در اصفهان

۵ بازديد

چادر کانتینری در اصفهان

مجموعه ایران برزنت با چندین سال تجربه درخشان در زمینه تمامی محصول های  برزنتی فعالیت داشته و با ارائه خدماتی چون تولید و خرید آنلاین و ارسال به کرج و تهران و سراسر کشور میزبان شما خریداران گرامی میباشد. هدف اصلی این شرکت ارائه کیفیت بالا و جلب رضایت مشتریانمان میباشد حالا یکی از این محصولات برای عرضه به شما دوستان چادر کانتینری میباشد، در ادامه درباره قیمت چادر کانتینری و انواع و کاربرد های آن توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.
 

چادر کانتینری در اصفهان

چادر کانتینری از برزنت کانتینری تهیه شده و برای  مصارف روکش بار، کالا و کانتینر  قابل استفاده می باشد. شاخصه اصلی آن سبکی و مقاومت و استحکام بالای آن می باشد که ضد  آب است و باعث جلوگیری از نفوذ مایعات به درون آن شده و همچنین باعث جلوگیری از رطوبت میشود به علاوه ی پوشش کانتینرها در صنایع دیگری هم کاربرد دارد.از ویژگی های آن میتوان به ساختارش که از الیاف طبیعی و یا مصنوعی میباشد میتوان نام برد مثلا برای تولید آن از الیاف پلی استر استفاده می شود. در صورت استفاده از نوع مصنوعی آن که فرآورده نفتی محسوب میشود پارچه ی چادر کانتینری براق به نظر میرسد و باعث میشود پارچه به طور کامل متسحکم و ضد آب باشد و در نوع یک لایه و چند لایه ساخته شده و میتوان آن را یک رو یا دو رو تهیه کرد.
مرکز فروش چادر کانتینری در اصفهان

مرکز فروش چادر کانتینری در اصفهان

همانگونه که در بالا اشاره شد از چادر های کانتینری علاوه بر روکش کانتینر تریلی و کامیون میتوان در مصارف دیگری مانند روکش خودرو- روکش کالاهای انبار- پوشش سقف و سوله ها - سایبان و چتر و سرپوش استخر ها  از آن استفاده کرد.  درمزایای استفاده از چادرکانتینری میتوان به محافظت از آسیب ها و عوامل محیطی داخلی و خارجی مانند بارش برف و باران و باد های شدید و یا تابش مستقیم نور خورشید اشاره کرد که باعث جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و خسارت به کالاهای دیگرمیشود. 

ویژگی های چادر کانتینری 

 معمولا در عرض 100 تا 200 سانتی متری تهیه میشود.در رنگ های سبز و قهوه ای و خاکی تولید میشود.در وزن های 220 تا 740 گرمی تولید می گردد.جنسی مقاوم و مستحکم دارد.ضد آب و ضد باکتری می باشد.
آیا میتوان چادر کانتینری ارزان قیمت و باکیفیتی تهیه کرد؟ دغدغه اکثر افراد در خرید  چادر کانتینری نحوه خرید بهترین چادر کانتینری با قیمت مناسب می باشد که جهان برزنت گزینه خوبی برای خرید شما مشتریان عزیز می باشد. چند نمونه از عوامل تاثیر گذار در قیمت چادر کانتینری را باهم بررسی میکنیم: ابعاد و نوع و جنس چادر کانتینری مشخص کننده قیمت چادر کانتینری شده و قیمت آن به صورت متری و بر اساس قیمت روز محاسبه می شود.  پارچه  چادر کانتینری به صورت متری و جزئی و یا رولی و عمده انجام میشود.این پارچه ها با قیمت مناسب به فروش رسیده و کیفیت عالی آن موجب رضایت مشتری ها شده است. همچنین مسائلی مانند رنگ چادر برزنتی کانتینری-نحوه فروش پارچه برزنتی کانتینری-میزان عرضه پارچه برزنتی کانتینری - تولید کننده و برند تولیدی و جنس و اندازه هم در قیمت چادر کانتینتری تاثیرگذار خواهد بود.

خرید چادر کانتینری در اصفهان

چادر برزنت در بندر بوشهر

۶ بازديد

چادر برزنت 

پارچه برزنت از آن دسته پارچه هایی هستند که به دلیل مقاومت بسیار بالایشان خواهان زیادی هم دارند . این پارچه ها در بسیاری کارها کاربرد دارند، مثلا از این پارچه ها در دوخت چادر برزنت و کانتینری و چارد های کامیونی مورد استفاده قرار می گیرند . این پارچه ها در برابر آب و حریق بسیار مقاوم هستند و آن هم به دلیل وجود لایه های چرمی است که در هنگام دوخت در بین لایه های اصلی استفاده می شود. بنابراین پارچه برزنت گزینه مناسبی برای اتنخاب صنعت داران گرامی می باشد.
 

موارد استفاده پارچه برزنت

پارچه برزنتی بیشتر برای دوخت چادر های خودرو، روکش بار ، پوشش استخر، چادر های مسافرتی، ساخت پرده و چتر و سایبان می باشد. در صنایع کیف و کفش سازی نیز از پارچه برزنت استفاده می شود. همانطور که می دانید پارچه برزنت، ضد آب و ضد رطوبت می باشد. همین ویژگی موجب استفاده گسترده تر از این نوع پارچه در موارد و کابردهای مختلف شده است. به عنوان مثال در صنعت پوشاک بیمارستان و یا ارگان های نظامی از آن استفاده می شود.

برزنت ها در سقف متحرک

انواع سقف پارچه ای شامل سقف متحرک پارچه ای،سقف برقی پارچه ای،سقف پارچه ای متحرک برقی،پارچه سقف متحرک پلی کربنات،پارچه سقف برقی استخرو پارچه سقف اتوماتیک می باشد. همچنین دلایل عمده ای برای استفاده از  پارچه سقف متحرک وجود دارد که شامل ایجاد  فضای دلپذیر وایجاد هوای خنک و مطبوع در اوج گرمای تابستان ، گسترش فضای زندگی ، استفاده در زمستان و پناهگاه مناسب برای روزهای بارانی و برفی ، محافظت نور خورشید ومحافظت خود از اشعه های مضر آفتاب و ایجاد سایه خنک ، ایجاد حریم خصوصی و محفافظت از مبلمان و صندلی می باشد.پس هنگامی که میخواهید از یک فضا به بهترین نحو استفاده کنید و از آن لذت ببرید سقف های متحرک بسیار انتخاب مناسبی برای  شما بوده و جلوه محیط شما را بیشتر می کند. انواع سقف پارچه ای شامل سقف متحرک پارچه ای،سقف برقی پارچه ای،سقف پارچه ای متحرک برقی،پارچه سقف متحرک پلی کربنات،پارچه سقف برقی استخرو پارچه سقف اتوماتیک می باشد.

مزایای خرید آنلاین پارچه برزنت

از مهم ترین مزایای خرید آنلاین چادر برزنت در بندر بوشهر نیز می توان به عدم محدودیت در ثبت سفارشات اشاره داشت به این معنی که فرد می تواند در هر زمان و هر مکانی که قرار دارد، سفارشات مورد نظر خود را به ثبت برساند. همچنین در خرید به صورت اینترنتی، می توان از این نظر خیال فرد را راحت نمود که شرایط مناسبی برای وی وجود دارد تا بتواند قبل از این که هر خریدی را انجام دهد، ابتدا به مقایسه میان کیفیت و همچنین قیمت آن ها با سایر برندها بپردازد و سپس در صورت حصول نتیجه، هر آنچه که نیاز دارد را خریداری نموده و سفارشات مورد نظر خود را به ثبت برساند. بنابراین جهت برخورداری از مزایای بیان شده، همین حالا نسبت به ثبت سفارشات خود از این طریق یاد شده اقدام نمایید.