آرشیو تیر ماه 1401

مرکز تهیه و تولید انواع پارچه برزنتی

فروشگاه پارچه برزنتی

۷ بازديد

پارچه برزنت 

پارچه برزنتی جز پارچه های پر مصرف در صنایع مختلف است که در حال حاضر علاقه مندان بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است این پارچه جزء منسوجاتی است که به صورت چهار فصل قابل استفاده است.
زیرا به دلیل نوع الیاف بکار برده شده در آن به راحتی انبساط پیدا کرده و آسیبی به بافت پارچه وارد نمی شود و همچنین در سرمای سخت زمستان الیاف آن کاملا منقبض می شوند و ساختار پارچه دچار آسیب نمی گردد.
معمولاً در کارخانجات تولید پارچه های برزنتی از الیاف پنبه و پلی استر برای تولید این پارچه ها استفاده می کنند که با توجه به میزان استفاده از این الیاف پارچه هایی با کیفیت های مختلف به وجود می ‌آید.
در روند تولید برخی از پارچه های برزنت از یک نخ تار نایلونی استفاده می‌ کنند که سبب می شود یک پارچه مقاوم و مستحکم تولید گردد.
از این نوع برزنت ها بیشتر به عنوان ساخت چادرهای سایبان و همچنین به عنوان روکش مناسب برای لوازم مختلف استفاده می کنند، زیرا به خوبی در برابر بادهای سخت مقاومت دارد و هیچ گونه رطوبتی را از خود عبور نمی دهد.
نکته مهم در مورد این نوع برزنت ها این است که خاصیت تبادل هوا در آنها وجود دارد و به راحتی قابل تنفس هستند.
پارچه های برزنتی با توجه به تعداد لایه های نخ که در روند تولید استفاده می‌ شود به چند گروه برزنت های سنگین و سبک تقسیم بندی می گردند.
در تولید این پارچه ها از نخ‌ های چند لایه استفاده می‌ شود که هرچه تعداد لایه های نخ بیشتر باشد در نتیجه پارچه ها از ضخامت و استحکام بالاتری برخوردار شده است. 
 
فروشگاه پارچه برزنتی   فروشگاه پارچه برزنتی 

انواع پارچه برزنت باکیفیت  

•    پارچه برزنتی نسوز
•    پارچه برزنتی ضد آب
•    پارچه برزنت شمعی 
•    پارچه برزنت کانتینری 
•    چادر برزنتی مسافری 

 بررسی ویژگی های مهم پارچه برزنتی از روی رنگ آنها

 پارچه برزنتی با توجه به رنگ، تراکم بافت، منکر، مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش، پشتیبانی از گوشه و بازتاب درجه بندی می شوند. برزنت های ما فقط بهترین ویژگی های ساختاری را در مقایسه با دیگر برزنت ها دارند.

•    پارچه برزنتی آبی

برزنت آبی دارای مراکز بافته شده با پلی اتیلن با چگالی بالا، لبه های تقویت شده با طناب پلی اتیلن، لمینت های ۳۰ میکرون پلی اتیلن در هر دو طرف سجاف / درزهای ضد آب و حرارت و آب بندی های آلومینیومی هر ۳ فوت و در گوشه ها است. هر برزنت به صورت جداگانه بسته بندی می شود.

•    پارچه برزنتی قهوه ای

برزنت های قهوه ای دارای ضخامت ۱۶ میل، 16x16 بافندگی، مراکز بافته شده با پلی اتیلن با چگالی بالا ۸ اونس در متر مربع، لبه های تقویت شده با طناب پلی اتیلن، هر دو طرف تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش، سجاف / درزهای ضد آب و مهر و موم شده و جرم های آلومینیومی در گوشه و کنار. هر برزنت به صورت جداگانه بسته بندی می شود. در اندازه های مختلف محبوب موجود است.

•    پارچه برزنتی سبز

برزنت سبز ما ۵۵٪ قوی تر از برزنت های آبی است. برزنت های سبز از مراکز بافته شده با تقویت پلی اتیلن با تراکم 10 x 10، 4.5 اونس بهره می برند, علاوه بر این، آنها مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش، لبه های تقویت شده با طناب پلی اتیلن، تقویت کننده های گوشه ای قالب دار سنگین، لمینیت۰ میکرون پلی اتیلن در هر دو طرف، سجاف های تقویت شده با دوخت یا مهر و موم شده با حرارت و گروت های آلومینیومی در گوشه و کنار. آنها همچنین برای پوشش دامنه تپه / کنترل فرسایش ایده آل هستند. اتصال آن ها به یکدیگر بسیار ساده است.

•    پارچه برزنتی نقره ای / مشکی

برزنت های نقره ای / مشکی و برزنت های ماورا بنفش سنگین نقره ای / مشکی ما (در حدود ۲۱۵٪ قویتر از انواع برزنت آبی هستند) دارای مرکز تقویت پلی اتیلن با چگالی بالا، سجاف های تقویت شده با طناب پلی اتیلن مقاوم در برابر اشعه ماورا UV بنفش، تقویت کننده های گوشه ای قالب دار سنگین، لمینیت ۵۰ میکرون پلی اتیلن در هر دو طرف، سجاف های تقویت شده با لبه دوخته شده یا مهر و موم شده و ماسوره های آلومینیومی هستند. طرف نقره ای گرما را منعکس می کند و زیر سیاه آن در زیر آفتاب خنک تر می ماند

جنس چادر کانتینری

۷ بازديد

چادر کانتینری

پارچه کانتینری که خاصیت ضد آبی را دارا باشد معمولا در بازار با نام‏های مختلفی از جمله مشمع کانتینری یا برزنت کانتینری یا چادر کانتینری و همچنین با نام‏هایی چون چادر ترانزیتی و یا روکش کانتینر یا روکش بار شناخته شده است. پارچه کانتینری جنس مرغوب و با کیفیتی دارد که می‎تواند در مقابل عوامل طبیعی مانند باد و آتش و باران اجناس و اشیایی که با چادر کانتینری محافظت می شود را محفوظ نگه دارد. چادر کانتینری دارای رنگ‏های گوناگون و زیبایی مانند آبی کاربنی، سفید و غیره می‎باشد. وجود پارچه کانتینری موجب می‏گردد تا باکتری و ویروس به داخل بار مواد غذایی نفوذ نکند.از پارچه کانتینری جهت حفظ محموله‏ های آرایشی و بهداشتی هم استفاده می‏گردد و یا همچنین از آن می‏توان به عنوان روکشی جهت محافظت از خودروهای شخصی در مقابل نور خورشید و عوامل محیطی استفاده نمود.
 پارچه کانتینری با خاصیت ضد آب، از انواع پارچه‏ های برزنتی محسوب می‏گردد.
امروزه با توجه به پیشرفت‏های عظیم در صنعت نساجی و دوخت پارچه‏ ها، پارچه برزنتی یکی از محبوب‏ترین و در عین حال مرغوب‏ترین جنس از انواع پارچه ‎های برزنتی می باشد. از مشهور ترین مکان‏هایی که در آن از پارچه کانتینری ضد آب استفاده می شود کاربرد آن آن بر روی بارهای ترانزیتی را می توان نام برد. در واقع می توان گفت بار هایی که در زیر سطح آب یا بر روی زمین می باشند را می توان با برزنت کانتینری پوشش داد.

فروش چادر کانتینری در شهریار

چادر کانتینری که از جنس پارچه برزنت کانتینری می باشد از الیاف مصنوعی تولید می شود. مواد و ساختار چادر های کانتینری از پلی استر تشکیل شده که خود فرآورده ای نفتی می باشد و به کار بردن همین مواد موجب مقاومت بالا و آب گریزی در آن شده است. این چادر ها درانواع یک رو و دو رو تولید می شوند که انتخاب این مورد بستگی به نوع مصرف مشتریان دارد .

موارد استفاده از چادر کانتینری

چادر کانتینری فقط برای استفاده در حمل و نقل جاده‌ای و به عنوان روکش و پوشش بار و کالا نبوده و استفاده از چادر کانتینری در صنایع مختلف دیگری هم  کاربرد و قابلیت اجرا را دارا می باشد.همچنین چادر کانتینری می‌تواند تحت عنوان پارچه مصرفی برای تهیه چتر و سایبان مورد استفاده قرار گیرد زیرا کاربرد اصلی چترها و سایبان‌ها ممانعت از نفوذ آب و نور خورشید است که این دو از ویژگی‌های چادر کانتینری محسوب می‌شوند پس گزینه مناسبی در تهیه و ساخت چتر و سایبان می باشد.
چادرهای مسافرتی و کمپینگ نیز می‌توانند با استفاده از چادرهای کانتینری ایجاد و ساخته شوند زیرا چادرهای مسافرتی باید تحمل مقاومت در برابر عوامل طبیعی نظیر نور خورشید و باران را داشته باشند که این موارد از وظایف و ویژگی‌های چادر کانتینری است. 
همچنین استخرهایی که روباز می باشند احتیاج به ایجاد یک سقف کاذب جهت جلوگیری از برخورد نور خورشید به آب یا شناگران دارند زیرا تماس نور خورشید با بدن شناگران یا چشم آنان باعث ایجاد حس بدی می‌شود که جهت رفع این مسئله بهترین گزینه برای تهیه سقف استخر استفاده از چادر کانتینری می باشد.

خرید اینترنتی پارچه برزنتی

۹ بازديد

پارچه برزنت

فروشگاه و تولیدی ایران برزنت یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه فروش اینترنتی پارچه های برزنتی می باشد. این مرکز دارای تنوع بی نظیری از انواع پارچه های برزنتی کانتینری می باشد. همچنین از بهترین مراکز فروش اینترنتی پارچه برزنت مناسب برای چادر مسافرتی است.
 

خرید آنلاین پارچه برزنت

هنگام خرید آنلاین پارچه های برزنتی علاوه بر بررسی جنس و مواد اصلی تشکیل دهنده این پارچه ها، باید به ابعاد، ضخامت و قیمت آن ها نیز دقت شود. هر کدام از انواع این پارچه ها به دلیل کاربردشان در ابعاد و ضخامت های مختلفی نیز عرضه می شوند.

فروش اینترنتی پارچه برزنت

فروش اینترنتی پارچه های برزنتی ضد آب در عرض 1 تا 2 متر و وزن های 220 تا 720 گرم صورت می گیرد.خرید آنلاین پارچه های برزنتی سرامیکی با عرض 150 تا 200 سانتی متر و با وزن و طول های متفاوت امکان پذیر است.مراکز فروش پارچه های برزنتی کانتینری این پارچه ها را در عرض های 150 سانتی متر و ضخامت 0.70 میلی متر عرضه می کنند.فروش اینترنتی پارچه های برزنتی شمعی در عرض های 2 تا 3 متر انجام می شود.خرید آنلاین پارچه های برزنتی کیفی در عرض 160سانتی متر و طول های متفاوتی امکان پذیر است.
خرید اینترنتی پارچه برزنتی

کاربرد پارچه برزنت

1.    تولید انواع چتر، سایبان، خیمه
2.    روکش کالا
3.    روکش پالت
4.    چادر اسکلتی تونلی
5.    روکش انواع وسایل کشاورزی
6.    خیمه اسکلتی
7.    روکش ضدآب محصولات
8.    روکش کولر
9.    انواع کاور اجناس

مقالات مرتبط: پارچه برزنت

قیمت اینترنتی پارچه برزنت

این پارچه ها که به آن ها پارچه برزنت چادری نیز می گویند، در صورت یک لایه بودن، به راحتی جمع شده و کم حجم می شوند. این خصوصیات به همراه سبک بودنشان کابرد زیادی در دوخت چادرهای مسافرتی دارند. و همچنین بهترین پارچه برای چادر های مسافرتی است زیرا از نور خورشید جلوگیری می کند و همچنین از ورود باران و تغییرات دمایی هم جلوگیری خواهد کرد. چادر مسافرتی از انواع مختلفی تشکیل شده است که قیمت های بسیار گوناگون دارد. در نتیجه افرادی که به خرید آن تمایل دارند می توانند با وجود قیمت های مختلف محصول را خریداری کرده و از آن لذت ببرند. توانایی خرید برای هر فردی وجود دارد و با توجه به میزان هزینه ای که تمایل به پرداخت دارند همواره موردی مناسب وجود خواهد داشت. کسانی که توانایی مالی خرید محصولات گران قیمت را ندارند نیز می توانند از نمونه هایی با ساختار مستحکم و کیفیت بالا انتخاب کنند و با قیمت ارزان آن را خریداری نمایند.

بهترین روشخرید پارچه برزنت به صورت اینترنتی

کسانی که قصد خرید چادر مسافرتی ارزان قیمت را دارند باید به محلی مطمئن مراجعه کنند تا محصولی اصل به آن ها داده شود. در این صورت مجموعه ایران برزنت که ارائه کننده انواع چادر مسافرتی خارجی و ایرانی می باشد فروشگاهی امن برای خرید غیر حضوری و حضوری بوده است و محصولی اورجینال به افراد ارائه می کند.

مرکز فروش پارچه برزنتی

۹ بازديد

پارچه برزنتی

پارچه برزنت مشخصات پارچه‌ای را شامل می‌شود که دارای ضخامت و استحکام و سختی است همچنین انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب است که اصولا تولید شده از پارچه‌هایی مثل کرباس یا پلی استر دارای روکش یورتان یا پلاستیک‌هایی مثل پلی اتیلن است. این نوع پارچه کاربردهای مختلفی را در صنایع مختلف و همچنین زندگی روزمره شامل می‌شود. پارچه برزنت دارای دو نوع پنبه و پلی استر است که سایزبندی آن شامل عرض‌های ۱۰۰ الی ۲۰۰ سانتیمتری است.برای خرید پارچه برزنت  با مشاورین ما در ایران برزنت بهترین مرکز فروش پارچه برزنت تماس حاصل نمایید.
 

خرید پارچه برزنت 

وزن پارچه برزنت با توجه به نیاز و سلیقه مشتری از ۲۲۰ تا ۷۴۰ گرم بر متر مربع متغیر است. نام برزنت از یک لا نخ الی شش لا نخ را شامل می‌شود و دارای انواع مختلف برزنت خام، موادی، آهاری، چاپی و خطی است. به دلیل اینکه در ساخت چادرهای مسافرتی بایستی حتما از پارچه ضد آب استفاده نمود پس انتخاب پارچه برزنت در ساخت چادر مسافرتی می‌تواند بهترین گزینه در ساخت چادر مسافرتی باشد.
 

ویژگی پارچه برزنت

کاربرد و مصارف پارچه‌ برزنت در شرایطی که مقاومت شرط اساسی تولید است و ظرافت در مقایسه با ضخامت اهمیت چندانی ندارد به مرحله اجرا می‌رسد مانند پرده دوزی، استفاده تحت عنوان عایق حرارت، ساخت روکش اتومبیل و انواع مختلف کیف و ساک. نوع خط دار و ساده پارچه برزنت  به فراوانی تولید و یافت می‌شود و علت آن هم تقاضای زیاد برای این نوع پارچه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه‌های برزنت ضد آب روکشی از جنس پی وی سی دارند. پارچه برزنت  از لحاظ ساختار نخ که در اصطلاح به آن تاروپود می‌گویند به انواع زیر تقسیم می‌شود.
 
مرکز فروش پارچه برزنتی
 
  • پارچه برزنت ۱ لا ۵ لا
وزن این نوع پارچه برزنت برابر است با ۳۰۰ گرم بر مترمربع که تولید شده از ۸۰ درصد پنبه و ۲۰ درصد پلی استر است و شامل کاربردهایی نظیر برزنت مورد استفاده در دهنه کولر و تولید دستکش جوشکاری و … است.
  • پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا
این نوع برزنت وزنی معادل ۴۵۰ گرم بر مترمربع دارد و درصد استفاده پنبه و پلی اتیلن در آن مشابه نوع ۱ لا ۵ لا است و کاربرد آن ساخت انواع چتر، پرده و سایبان و … را شامل می‌شود.
  • پارچه برزنت ۳ لا ۳ لا
وزن این نوع از پارچه برزنت ۵۵۰ گرم بر مترمربع است و درصد ترکیب و استفاده از پنبه و پلی استر در آن مشابه دو نمونه ذکر شده در بالا است کاربرد آن نیز شامل تولید و ساخت چادر صحرایی و نظامی و همچنین آلاچیق، چتر و انواع مختلف پرده است. توجه داشته باشید که این نوع از پارچه برزنت  دارای ۸۰ درصد خاصیت ضد آبی است.
  • پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا 
این نوع، مقاوم‌ترین و بهترین نوع پارچه برزنت را شامل می‌شود و از طول عمر بالایی برخوردار است که آن را به بهترین پارچه برزنت تولید داخل تبدیل کرده است. وزن این نوع برابر است با ۷۳۰ گرم ب  مترمربع و درصد استفاده از پنبه و پلی استر در آن با نمونه‌های قبلی تفاوتی ندارد اما به دلیل تاروپود خوبی که در آن اجرا شده ۱۰۰ درصد خاصیت ضد آبی دارد. 

کاربرد پارچه برزنت

کاربردهای مختلف این نوع از پارچه برزنت عبارتند از:
  • ساخت انواع مختلف چادر نظامی و چادر کامیون
  • قابلیت اجرا در سازه‌هایی که نیازمند کاوری با ضخامت و استحکام بالا و همچنین خاصیت ضد آبی هستند.
توجه داشته باشید درصد پنبه و پلی استر با توجه به درخواست مشتری قابلیت تغییر دارد یعنی می‌توان در ساخت انواع مختلف پارچه برزنت به جای درصد ۸۰ به ۲۰ از درصد ۶۰ به ۴۰ که نشان دهنده نسبت پنبه به پلی استر است استفاده نمود که انجام این کار در قیمت محصول تاثیرگذار است و سبب افت قیمت آن می‌شود همچنین این عمل کاهش کیفیت را نیز به دنبال دارد که در نتیجه عمر محصول کاهش می‌یابد.به صورت کلی باید گفت از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه برزنت که متاثر از درخواست مشتری است می‌توان به ابعاد و وزن پارچه و کیفیت آن اشاره کرد.
 

چاپ روی برزنت

۹ بازديد

برزنت

امروزه در صنعت نساجی، شاهد تولید انواع پارچه های گوناگونی هستیم که هر یک با توجه به مشخصات و ویژگی هایی که داشته، مورد استفاده قرار می گیرند.
با توجه به موارد مصرف گوناگونی که پارچه های برزنتی دارند، آیا می دانید که مزایای پارچه برزنت  کدام است؟
از جمله مهم ترین مزایای پارچه برزنتی که منجر به موارد مصرفی گوناگون این پارچه شده، می توان به این موارد اشاره داشت:

•    استقامت بالا در برابر نور آفتاب و آب
•    استقامت کششی بالا
•    اقتصادی ترین پوشش فضاهای باز
•    تولید شده در تعداد لایه های گوناگون (تا شش لایه)

رنگ بندی برزنت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که می تواند حتی در تعیین نرخ قیمت انواع پارچه های برزنتی، نقش فزاینده ای را داشته باشد، رنگ پارچه برزنت است.
امروزه شاهد آن بوده ایم که کارخانجات داخلی تولید کننده انواع برزنت، این پارچه را در طیف رنگی متنوعی تولید و به بازارهای فروش پارچه، روانه می سازند.از جمله پرفروش ترین و پرتقاضاترین طیف رنگی پارچه برزنت، رنگ های ذیل در کالیته رنگی این پارچه می باشند:
•    سبز
•    قهوه ای
•    خاکی
•    سفید
•    مشکی
•    سورمه ای
در حال حاضر بسیاری از صنایع گوناگون در کشور ما بوده که از رنگبندی های ذیل، جهت تولیدات خود استفاده می کنند.
به دنبال مثال رنگ قهوه ای پارچه برزنتی، عمدتا مناسب دوخت و تولید انواع چادرهای برزنتی مناسب نیسان و خودروهای باربری بوده و یا پارچه برزنتی سبز در تولید انواع چادرهای نظامی، کاربرد ویژه ای داشته است.

پارچه برزنت در دوخت انواع چادرهای مسافرتی

همانطور که می دانید چادرهای مسافرتی یکی از نیازهای مهم هنگام مسافرت هستند که می توانند برای افراد علاقه مند به گردش، مسافرت و یا افرادی که نیاز به چادرهای کمپینگ جهت استراحت دارند، مناسب بوده باشند.
با توجه به شرایط جوی گوناگونی که در کشور و در فصول مختلف سال وجود دارد، چادرهای مسافرتی و کمیینگ بایستی با بکار بردن پارچه های خاص با ویژگی های منحصربفردی دوخته شده و سپس روانه بازارهای فروش گردند.
در دوخت چادر های مسافرتی استفاده از پارچه های ضد آب اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین این انواع، پارچه های برزنتی هستند. با شروع فصل بارندگی و آغاز مسافرت ها استفاده از چادرهای مسافرتی بیشتر می شود.
این جنس پارچه در طرح های ساده و خط دار فراوان تر هستند. برخی از تولیدی ها و نساجی ها بسته به نیاز بازار و همچنین سفارشاتی که می گیرند، اقدام به بافت آن پارچه می کنند. تولیدی های بزرگ و نساجی های بافنده برزنت، انواع مختلف از این پارچه را تولید و به بازار مصرف عرضه می دارند.
جالب است بدانید بر روی پارچه های برزنت ضد آب با لایه پی وی سی پوشیده شده است. پارچه های برزنتی با قابلیت های مختلف مصرف، در انواع مختلف و با قیمت های متفاوت در بازار خرید و فروش می شوند. تولیدی های زیادی در کشور بافت انواع پارچه های برزنتی را در دستور کار خود دارند.

پارچه برزنت مناسب چادرهای کانتینری و ترانزیتی

یکی دیگر از مصارف مهم پارچه های برزنت، در تولید و دوخت انواع چادرهای کانتینری و ترانزیتی است.
حتما شما هم تریلرها، ترانزیت ها و یا خودروهای ترانزیت دار را دیده اید که در باربری های وارداتی و صادراتی کشور از راه های زمینی مشغول به فعالیت هستند.
 

برزنت به انگلیسی

۹ بازديد

برزنت

برای ترجمه پارچه برزنت در زبان انگلیسی می توان ازکلمات oilcloth و  oilskin استفاده نمود و برای آشنایی با برزنت و موارد استفاده از آن ها می توانید موارد زیر را ارائه نمود.
پارچه ضخیم و خشنی که از آن برای تولید چادرو کاور استفاده می شود برزنت گفته می شود که در دو نوع پنبه ای و پلی استر در بازار موجود می باشد.
پارچه برزنت را می توان در عروض مختلف 100 تا 200 سانتی متری در رنگ های فرمی،سبز،قهوه ای و خاکی تولید نمود که البته عرض و رنگ برزنت مورد استفاده به نوع احتیاج فردی بستگی دارد و در اوزان 220 الی 740 گرم بر متر مربع می باشد و اصولا با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ در بازار عرضه می شود.

مزیت استفاده از انواع برزنت به شرح ذیل می باشد 

•    مقاومت بالا در برابر نور خورشید و آب
•    استقامت کششی بالا
•    اقتصادی ترین پوشش فضاهای باز
برزنت پارچه ای مقاوم و با طول عمر بسیار میباشد که کار برد های متفاوتی نیز دارد و با جنس والیاف گوناگون به بازار عرضه شده است و استفاده از برزنت در صنعت ساخت و ساز به منظور رسیدن به اهداف خاص معمول و رایج گشته است.
استفاده از برزنت به عنوان چادر مخصوص خودرو بیشتر نوع مصرف برای دارد و اصولا دوزندگان برای خرید ارزان به دنبال تامین کننده برزنت میباشند. از جمله اهداف استفاده از برزنت در صنعت ساخت و ساز به شرح زیر میباشد :
•    محافظت از تجهیزات و ملزومات
•    محافظت از سیمان و مصالح ساختمانی
•    سقف موقت در گاراژها یا محوطه مجالس
•    محافظ صفحه نمایش و پروژکتورها
•    چادر های مسافرتی و بزرگ
•    کاور ماشین و سایه بان ها

استفاده از برزنت

شاید برایتان سوال پیش بیاید که دلیل این همه استفاده های سخت از برزنت چه میباشد؟ در پاسخ باید گفته شود که برزنت در برابر نور خورشید بسیا رمقاوم بوده و به راحتی می تواند از اجسام در برابر ور خورشید محافظت نماید و به دلیل کاربردهای اروانی که دارد باری محافظت از وسایل در فضای باز از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.
کارگاه های چادر دوزی در فصول مختلف سال اقدام به خرید پارچه های برزنت کرده و میتوان گفت این پارچه تقریبا فروش خوبی دارد و ازمیان انواع برزنت موجود در بازار، آهاری و چاپی و خام  و موادی از جمله معروف ترین های برزنتی میباشند و هرکدام کاربرد مخصوص به خود را دارند و از دستگاه های پیشرفته و با تکنولوزی روز برای بافت این پارچه استفاده می شود.
الیاف فایبر گلاس با مقاومت بالایی دما تا 500 درجه فایبرگلاس در پارچه برزنت نسوز استفاده می شود و با مقاومت مکانیکی بالای آن به عنوان برزنت های ضد آتش شناخته می شود.
میزان ضخامت برزنت نسوز 0.55 میلی متر الی 3 میلی متر بوده و برای محافظت از حرارت باید دارای بهترین کیفیت باشد و همین کیفیت دلیلی می باشد برای استفاده از برزنت نسوز برای در زگیری داکت های کوره، درزگیری ریچه های مرتبط با مشعل، آسترکاری سطوح داغ، عایق پشتیبان کوره ها و عایق کاری قالبها و در صنایع ریخته گری و ساختمانی.
 

پارچه برزنت در اصفهان

۸ بازديد

پارچه برزنت

پارچه برزنت از ویژگی هایی همچون ضد آب، ضد اشتعال، ضد اشعه خورشید برخوردارند و کاملا انعطاف پذیر می باشد و طول عمر و ماندگاری بالایی هم دارن. لازم به ذکر است که در برابر اشیا نوک تیز هم مقاومت بالایی دارد و قابلیت چاپ نیز در آن ها قرار داده شده است و تنوع رنگی بسیار زیادی را می توان در آن ها مشاهده کرد که بسیار مهم می باشد. بنابراین با استفاده از این پارچه های برزنت کششی، می توانید از مزایای فوق برخوردار شوید و در نهایت نیاز خود را در استفاده از این نوع پارچه ها رفع کرده و بهترین پارچه را مورد مصرف قرار دهید. پارچه برزنت سبک بخاطر الیاف پلی استری که دارد مقاوم بوده و ضد آب می‌باشد بخاطر سبکی این نوع پارچه که توسط ماشین آلات خاص تولید میشود برای سایبان های تفریحی و سایبان های مسافرتی مناسب می باشد ئاز موارد دیگر که میتوان از این نوع پارچه استفاده کرد ، برای کاور ها و چادرهای خودرو میتوان اشاره نمودعرض پارچه در ابعاد مختلف  می باشد و رنگ طوسی روشن، آب گریز و وزن آن هم باهم متفاوت می باشد. همچنین برای دوخت این پارچه میتوان از سوزن های نمره 12 و 14 استفاده کردوجنس بسیار عالی و سبک و مورد استفاده برای چهار فصل سال می باشدو در مقابل نور مستقیم خورشید دوام و طول عمر خوبی را دارد.

پارچه برزنت کیلویی

همان طور که اشاره شد، امکان خرید جزئی و کیلویی از کارخانجات وجود ندارد و فروشگاه ها و مغازه ها در شهرهای مختلف نیز به دلیل وجود واسطه ها قیمت های گران تری نسبت به نرخ کارخانه ارائه می دهند.انتخاب مراکز و نمایندگی های فروش معتبر که به طور مستقیم با کارخانه معاملات را انجام می دهند می تواند تاثیر چشمگیری بر قیمت نهایی داشته باشد . توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر امکان خرید پارچه برزنت نانو ضد آب و نسوز با قیمت درب کارخانه را فراهم می کنند.

پارچه برزنت در صنعت حمل و نقل

در صنعت حمل و نقل کالاها و محصولات کشاورزی و غیره پارچه های برزنت کاربرد بسیار زیادی دارند.استفاده از آنها برای تولید چادر و پوشش کامیون و ترانزیت و غیره از جمله موارد کاربرد این پارچه ها می باشند.پس از معرفی تکنولوژی و فن آوری نانو این پارچه ها با تغییر و تحول زیادی روبرو شدند. به طوریکه به مرور در الیاف بافت آنها از نانو استفاده شده  و به همین دلیل تغییرات زیادی در مقاومت آنها در برابر نفوذ آب ایجاد شد.به دلیل استقبال زیاد از این پارچه ها نوع تقلبی و بی کیفیت آنها توسط افراد سود جو وارد بازار شده است . به همین دلیل در زمان خرید پارچه برزنت نانو  لازم است با دقت میزان مقاومت و ضد آب بودن آنها بررسی شود. لازم به ذکر است که نوع با کیفیت این پارچه ها قادرند تا 1000 میلی لیتر آب را به خوبی روی خود نگهدارند و از نفوذ آنها از لایه های پارچه ها جلوگیری کنند.
 

چادر برزنت در کاشان

۹ بازديد

قیمت پارچه برزنت

پارچه برزنت همیشه در بین عموم مردم به مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات و فشار معروف بوده اند از همین جهت وقتی حرف از سقف های متحرک می شود اولین چیزی که به ذهن ها خطور پیدا می کند چادر  برزنت است که کاملا ضد آب هستند و میتوانند از بار ها در برابر تغییرات جوی و رطوبت و بارندگی محافظت کنند . از طرفی هم این چادر ها درست مطابق با خواسته و نیازتان طراحی و تولید میشوند همچنین قیمت چادر های برزنتی بسته به نوع آن ها دارند مثلا به این بستگی دارد که در چادر شما چند لایه چرم به کار رفته باشد یا این که شما چادرتان را به صورت آماده خریداری کرده اید یا خودتان زحمت درست کردن آن را به عهده گرفته اید، مطمئنا قیمت چادر برزنت آماده و حلقه شده از سایر آن ها زیاد تر است  چادر های برزنت نیز به صورت متری به فروش می رسند و بر اسا هر قدر که شما انتخاب کرده باشید و بخواهید خریداری کنید باید هزینه پرداخت کنید.ایران برزنت با سابقه ای درخشان در زمینه فروش چادر برزنت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

چادر برزنت در کاشان

فروش چادر برزنت

فروش چادر برزنت برای افرادی که برخورد نور خورشید به خودرویشان برای آنها خوشایند نمی باشد را به خرید چادر برزنتی تشویق می‌کند چرا که همانطور که گفتیم جنس پارچه این چادر مقاومت بالایی در برابر اشعه‌های نور خورشید دارد و اجازه نمی‌دهد که نور خورشید باعث فرسایش رنگ و بدنه خودرو شود.اگر خواهان محافظت و مراقبت و جلوگیری از صدمات و آسیب‌های عوامل محیطی با تضمین و اطمینان بالا و همچنین صرف هزینه نه چندان گزاف هستید وقت را تلف نکنید و به انتخاب‌های احتمالی دیگر فکر نکنید بهترین گزینه خرید چادر برزنتی است. محافظت از کسب و کار و سرمایه و زندگی و وسایل با وجود ارائه خدماتی مثل فروش چادر برزنت دیگر سخت نخواهد بود چرا که با صرف هزینه‌ای بسیار ناچیز در مقابل شی یا مکانی که می‌خواهید از آن محافظت کنید به راحتی می‌توانید از امنیت بالای آن اطمینان حاصل کنید.

مصارف چادر برزنت

چادر های برزنتی بزرگ از پار چه های سه لایه برزنتی تولید میشود که بسیار مقاوم در برابر آب و هوا و اشعه خورشید میباشد و عمری طولانی نیز دارد، چادر های بزرنتی بزرگ گاهی به صورت یک لایه شمعی نیز ساخته میشود که در ساخت آلاچیق و سقف های زیبای موقت و جدید و همچنین بازار چه های موقتی از آنها میتوان استفاده کرد چادر های بزرگ ظرفیت و انعطاف پذیری بالایی دارد و بسیار زیبا ودر رنگ های استاندارو اگر شمعی باشد در رنگ های متنوع در شرکت ایران برزنت تولید شده و به فروش میرسد.
چادر برزنت در مکان هایی که ظرفیت بالا برای اسکان را  نیاز باشد استفاده میشود، همچنین در راه اندازی هیت ها و غرفه ها و مراکز موقت خرید ، نمایشگاهها و.. غیره نیز میتوان این چادر هارا استفاده نمود. 

چادر برزنتی ارزان

۸ بازديد

تولیدی چادر برزنت

چادربرزنت در انواع مختلفی تولید میشود ،شرکت ایران برزنت دارای طرح های متنوعی در این بخش می باشد ، چادر برزنت در اندازه و حجم های مختلف و در جنس های متفاوت تولید میشود در شرکت ایران برزنت چادر ها با ظرفیت های متنوع موجود است که با توجه به کاربرد این چادر در مصارف خود آن ها را انتخاب میکنید، قیمت این چادر های برزنت با توجه به تعداد سفارش ، نوع برزنت، ظرفیت انتخابی، نوع کاربری متفاوت می باشد، اما با توجه به پارچه برزنت تولید شده در این شرکت این چادرها دارای قیمت مناسبی هستند برای  سفارش و انتخاب چادر برزنت مورد نیازخود با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.


چادر برزنتی ارزان
 

چادر برزنت چیست؟

 همانطور که از نام چادر پیداست تمام چادرهای موجود در بازار از پارچه برزنت تولید میشوند، اما نوع پارچه به کاررفته در تمام چادرها متفاوت است گاهی پارچه برزنت در چادرها باید نازک و تک لایه باشد تا به راحتی بشود در کوله های مسافرتی آنهارا جا داد ، شرکت ایران برزنت با تولید پارچه تک لایه و ضد آب برزنت این چادر هارا ساخته و به فروش میرساند ، نوع دیگر چادرها چادر برزنت چند لایه است این چادر ها باید طوری باشند که هم در مقابل حرارت تحمل بالا داشته، هم اینکه بسیار مناسب آب و هوای متغییر باشند، یعنی به نوعی ضد آب ، چون گاهی در سفر و حتی در بلاهای طبیعی نیز به عنوان خانه مورد استفاده قرار میگیرد بهترین چادر برزنت در شرکت ایران برزنت تولید میشود با با بیشترین سابقه در این حوزه بهترین را ارائه میدهد برای بهترین چادر برزنت و بهترین انتخاب با ما با شماره های داخل سایت در تماس باشید.

 ساختار چادر برزنت

در چادر کانتینری یا چادر ترانزیتی یک لایه پی وی سی که ترکیب مواد پلاستیکی را دارد استفاده می شود. این ترکیبات باعث شده است که چادرهای کانتینری نسل جدید پارچه های صنعتی شناخته شده و از لحاظ استقامت بسیارباپارچه های برزنتی متفاوت باشند.

نوع دوخت پارچه برزنت از چیست؟

برزنت کاملا ضد آب و منعطف می باشد که به طبع چادر برزنت هم از جنس همان پارچه برزنت می باشد. در برخی از انواع این پارچه، از کرباس استفاده شده که در بعضی مواقع نیز پلی استر با روکش‌های مختلف استفاده می شود. این نوع کاملا ضد آب می باشد. روکش‌های به کار رفته برای پارچه برزنت  معمولا یورتان یا پلی اتیلن می باشد. گاهی اوقات جنس پارچه برزنتی که برای دوخت چادر برزنت به کار می‌رود، پنبه یا پلی استر پنبه بوده که ساختار دوم ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی به شمار می‌رود. عرض مناسب برای این نوع محصول در حدود ۱۰۰ سانتی متر الی ۲۰۰ می باشد.

مصارف چادر برزنت

•    برای تولید انواع چادر نظامی
•    تولید چادر هلال احمر برای حوادث
•    چادر برای زنبورداری
•    انواع چادر خیمه‌ای
•    چادرهای گنبدی
•    چادر هیئتی
•    چادر روکش کالا

فروش چادر مسافرتی

۹ بازديد

چادر مسافرتی

مجموعه ایران برزنت تولید کننده انواع چادر مسافرتی در انواع مختلف با پایداری و مقاومت بالا در خدمت مشتریان گرامی می باشد.به طور کلی با کمی دقت متوجه می شویم که چادر مسافرتی امروزه به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم سفر گوشه‌ای از صندوق اتومبیل قرار گرفته و بنابراین اگر قصد خرید این وسیله را دارید به توصیه‌های ما توجه کنید تا چادری راحت و ایمن را برای سفرهای خود تهیه کنید و از راحتی داخل آن هنگام سفر با خانواده لذت ببرید.
حال و هوای روزهای پایانی تابستان خانواده ها را بیشتر به فکر مسافرت انداخته است. چادر مسافرتی وسیله ای برای لذت بیشتر از سفر است. اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید پس این بخش آسمونی را از دست ندهید چرا که به معرفی چادر مسافرتی و همچنین انواع چادر مسافرتی می پردازیم.
فروش چادر مسافرتی

خرید چادر مسافرتی

هرگاه که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارید در اولین مرحله باید به این موضوع فکر کنید که چه تعداد از افراد می خواهند آن را استفاده کنند بنابراین ظرفیت در انتخاب چادر بسیار مهم است که با کف آن سنجیده می شود در ضمن وسایل همراه خود را در نظر بگیرید.اگر قصد خرید چادری با ظرفیت 5 نفر را دارید حتما چادری با ظرفیت 6 نفر تهیه کنید چون وسایل همراه شما یقینا به اندازه یک نفر فضا نیاز دارند البته اگر به موضوع مهمان در این گونه سفرها زیاد توجه نکنیم. این فضای اضافه هیچ وقت بلااستفاده نخواهد ماند.به یاد داشته باشید که ظرفیت هر چادر نسبت به فضای کف آن در نظر گرفته می‌شود و برای خوابیدن هر نفر با کیسه خواب استاندارد در نظر گرفته شده و هرگز مثل اتاق خواب فضای اضافی نخواهید داشت.

ارتفاع چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی خانوادگی باید ارتفاع مناسبی در رابطه با نوع مصرف خود داشته باشند. هر کدام کاربرد خاص خود را دارند پس در این صورت ارتفاع آنها متفاوت می باشد. برای مثال برای مصارف خانوادگی طوری طراحی شده اند که به راحتی در آن می توانید بایستید. در این صورت بهتر است ارتفاع آن را قبل از خرید بسنجید به علاوه ممکن است چادرهای مناسب کوهنوردی فضا و ارتفاع زیادی نداشته باشند.

برپایی چادر مسافرتی

نصب بعضی از مدل های چادر مسافرتی خانوادگی سخت است و ممکن است شما در نگاه اول فکر کنید که از عهده نصب  آن بر نمی آیید اما در اینجا باید به نصب آسان چادرهای مسافرتی اشاره کنیم. این محصول همراه لوازم جانبی قابل دسترس است و به راحتی می توانید با استفاده از میله های موجود، آن را نصب کنید.

کمپینگ با چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی بهترین وسیله برای اکثر گردشگران و علاقه مندان به کمپینگ می باشد که در سایز و رنگهای متفاوتی موجود می باشند. در کنار وسایل دیگر برای سفر، مکانی امن و مطمئن برای سرپناه و استراحت نیاز است. بیشتر در شهر های ساحلی به چشم می خورد و قابل استفاده در هر مکانی می باشد. پیشنهاد می شود قبل از خرید اطلاعاتی راجع این محصول داشته باشید چون که انواع مختلفی دارند و ممکن است در حین خرید آن گمراه شوید.